بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

◄ اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحوردستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درمیان، از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحوردستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر خبرداد.

اتمام عملیات روکش آسفالت گرم درمحوردستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر
تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان درمیان، گفت: درراستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان درمیان وبه منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، روکش آسفالت گرم محور دستگرد-پهواز به طول پنج کیلومتر به پایان رسیده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، حاجی رسول سالاری افزود: این پروژه به صورت پیمانی وبرای اجرای آن 4000 میلیون ریال از محل عتبارات استانی هزینه و عملیات خط‌کشی این مسیر نیز انجام‌شده است.

وی، درخصوص پروژه‌های آتی ودر دستورکار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در میان عنوان کرد: پروژه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان ازجمله اقدامات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درمیان بوده که با تخصیص اعتبار در سال جاری عملیاتی و اجرایی می‌شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درمیان، در پایان افزود: شهرستان درمیان دارای بیش از 612‌کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات و با تامین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها ونیز اولویت‌بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.