بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ ۷۷۲ راننده در آزمون بدو خدمت رانندگان خراسان جنوبی شرکت کردند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از حضور ۷۷۲ نفر راننده در آزمون بدو خدمت رانندگان در سال جاری خبر داد.

 ۷۷۲ راننده در آزمون بدو خدمت رانندگان خراسان جنوبی شرکت کردند
تین نیوز

بیرجند- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۷۷۲ نفر راننده در آزمون بدو خدمت رانندگان خراسان جنوبی در سال جاری شرکت کردند.

به گزارش تین نیوز، مهدی گرجی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ دوره آزمون بدو خدمت رانندگان برگزار شده که ۷۷۲ نفر در این آزمون‌ها شرکت کردند.

وی اذعان داشت: آزمون‌های بدو خدمت رانندگان در بخش‌های مختلف بار، مسافر و حمل مواد خطرناک برگزار می‌شوند و قبولی در آن‌ها از الزامات دریافت کارت هوشمند برای متقاضیان کار در این بخش است.

 گرجی افزود: از مجموع افراد شرکت کننده به تفکیک ۴۹۴ نفر در بخش بار، ۵۵ نفر در بخش مسافر و ۱۶۹ نفر در بخش حمل مواد خطرناک شرکت کرده‌اند که پس از برگزاری آزمون ۷۰۰ نفر ازآن‌ها پذیرفته شدند.

وی تصریح کرد: موضوعات حقوقی و قوانین حمل و نقل، سلامت شغلی رانندگان، ایمنی حمل و نقل و مهارت‌های حرفه‌ای از جمله موضوعاتی هستند که متقاضیان با شرکت در این دوره‌ها و برگزاری آزمون با آن‌ها آشنا می‌شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.