بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

تکمیل محور سربیشه ماهی‌ رود نیازمند ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار

فرماندار سربیشه گفت: برای ایجاد باند دوم محور سربیشه به ماهی رود و تکمیل دوبانده شدن این مسیر ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار باید هزینه شود.

تکمیل محور سربیشه ماهی‌ رود نیازمند ۹۰۰میلیارد تومان اعتبار
تین نیوز

محمدرضا لکزایی در حاشیه بازدید از مسیر سربیشه به ماهی رود اظهار داشت: جاده سربیشه به ماهی رود یکی از محورهای مهم ترانزیتی استان است که روزانه حدود 700 تریلی و خودروی سنگین در این مسیر تردد دارند.

یه گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم ، لکزایی ادامه داد: علاوه بر این حدود 65 روستای بخش مرکزی و درح در محدوده این محور قرار گرفته اند که از این محور تردد می کنند.

فرماندار سربیشه دوبانده سازی این محور را امری ضروری و بااهمیت دانست و افزود: عملیات اجرایی باند دوم محور سربیشه به ماهی رود در دولت سیزدهم به طور جدی در دستور کار قرار گرفت.

لکزایی با اعلام اینکه "تاکنون 30 کیلومتر این محور دوبانده سازی شده است."، تصریح کرد: از این میزان 22 کیلومتر آن در دولت سیزدهم دوبانده شده است و برای اجرای آن اعتباری حدود 300 میلیارد تومان هزینه شده است. 

وی با اشاره به 92 کیلومتر باقیمانده این مسیر جهت دوبانده سازی گفت: برای اجرای باند دوم این 92 کیلومتر اعتباری معادل 900 میلیارد تومان نیاز داریم و ان شاءالله تا پایان سال 1404 این محور به طور کامل دوبانده خواهد شد.

فرماندار سربیشه از واگذار شدن 92 کیلومتر به سه پیمانکار خبر داد و اضافه کرد: هر سه پیمانکار هم اکنون با جدّیت در حال اجرای عملیات دوبانده سازی هستند.

لکزایی خاطرنشان کرد: یکی از قطعات بااهمیت، پرترافیک و حادثه ساز این محور 10 کیلومتر از مسیر سربیشه به ماهی رود است که پیمانکار مربوطه با تمام توان در حال اجرای باند دوم آن است که تا هفته دولت سال جاری تکمیل می شود و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.