بازدید سایت : ۱۸۱۳۵۰

◄ عملیات لکه گیری هندسی در محور دیهوک طبس اجرا شد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک گفت: عملیات لکه گیری هندسی در محور دیهوک طبس در یک ماه گذشته با هدف تسهیل تردد خودروها اجرا شد.

عملیات لکه گیری هندسی در محور دیهوک طبس اجرا شد
تین نیوز |

بیرجند| رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از اجرای عملیات لکه گیری هندسی با اجرای آسفالت تراشی و پخش آسفالت گرم خبر داد.

به گزارش تین نیوز ، احمد آخوندی اظهار داشت: این عملیات به مساحت ۱۴ هزار  مترمربع و با مصرف دو هزار تن آسفالت به منظور افزایش ایمنی کاربران جاده ای و ایجاد بستر تردد آسان در محور دیهوک طبس اجرا شده است.

وی افزود: از ابتدای فصل تابستان سال جاری در راستای نگهداری و مرمت راه‌ های شریانی بخش دیهوک پروژه آسفالت حفاظتی (چیپ سیل) به طول ۴ کیلومتر نیز در محور دیهوک طبس انجام شده است.

آخوندی ادامه داد: پروژه آسفالت حفاظتی (اسلاری سیل) به طول ۱۰ کیلومتر در محور سه راهی راهداران بیرجند در دست اقدام است که در حال حاضر ۵ کیلومتر آن پایان یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری و در مدت زمان ۶ ماهه اول سال جاری لکه گیری و پرکردن چاله در محورهای حوزه استحفاظی بخش وسیع دیهوک به مقدار یک هزار و ۹۴۵ تن آسفالت سرد انجام شده است.

وی گفت: با توجه به بارندگی های سیل آسا در فصل بهار و به منظور رفع آب بردگی و آب شستگی شدید پایین دست و پشت دستک پل های محور دیهوک راور و دیهوک طبس جمعاً به تعداد ۳۲ دستگاه پل و همچنین رفع آب شستگی و آب بردگی شدید شانه راه به طول ۱۰۰ کیلومتر ، عملیات بوته کنی و پاک سازی حاشیه راه های مواصلاتی به مقدار ۵۰ کیلومتر انجام شده است.

آخوندی افزود: نصب و بروزرسانی و تعمیرات تابلو و علایم در محورهای اصلی و روستایی جمعا به مقدار دو هزار و ۹۰۰ عدد ، خط کشی محورها به طول ۵۵ هزار و ۴۰۰ متر ، تسطیح و رگلاژ راه های روستایی جمعاً به طول ۳۰۹ کیلومتر، شستشوی تابلوها و علایم در طول محورهای حوزه استحفاظی، پاکسازی سطح جاده به دلیل بروز تصادفات جمعاً ۲۵ مورد و همچنین اجرای طرح پویش چشم به راهیم راه نجات و ایجاد گشت های راهداری با هدف کنترل ترافیک و ارایه خدمات راهداری به مسافران و کاربران جاده ای در ایام اربعین، تعطیلات آخر صفر و روزهای پایانی سفرهای تابستانی بخشی دیگر از فعالیت های این اداره بوده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک یادآور شد: در بازه زمانی شش ماهه ابتدایی سال جاری در طول محورهای حوزه استحفاظی ۵۵ کیلومتر روکش آسفالت انجام گرفته است که این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.