بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

ارتقای کیفیت خدمات رسانی در سفرهای اربعین و مشهد

نماینده مردم مشهد گفت: با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کربلا و مشهد در هفته های اخیر کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و حتی ارتقا یافته است.

ارتقای کیفیت خدمات رسانی در سفرهای اربعین و مشهد
تین نیوز |

نماینده مردم مشهد گفت: با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کربلا و مشهد در هفته های اخیر کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و حتی ارتقا یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای اربعین، گفت: امسال مردم در مجموع از شرایط و وضعیت تردد اربعین هم در مسیر و هم در مرزها رضایت داشتند.

رحمانی با اشاره به حوزه انتخابیه خود افزود: مشهد نیز مانند هرسال پذیرای عاشقان و دلدادگان اهل بیت بود که با توجه به افزایش کمی تعداد زائران کیفیت خدمات رسانی نیز مناسب بود و ارتقا یافته بود و امسال علی رغم بالا رفتن کمیت زائران و تعدد آنها کیفیت خدمات مطلوب ارزیابی می شود و تمهیدات ویژه و تسهیل گری های مناسبی صورت گرفت.

رحمانی در خاتمه با اشاره به حرکت خودجوش مردمی و خلق زیبایی های این ایام، عنوان کرد: از همت متولیان امر نباید غافل بود چرا که مسؤلین ذی ربط در این خصوص بسیار تلاش کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.