شبکه حمل ونقل شهر مشهد نیازمند بازطراحی است
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شبکه حمل ونقل شهر مشهد نیازمند بازطراحی است و باید از شبکه حمل ونقل شخصی به سمت شبکه حمل ونقل همگانی گام برداریم و بسترسازی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شبکه حمل ونقل شهر مشهد نیازمند بازطراحی است و باید از شبکه حمل ونقل شخصی به سمت شبکه حمل ونقل همگانی گام برداریم و بسترسازی کنیم.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، ایمان فرهمندی با تقدیر از تلاش های حوزه حمل ونقل شهرداری به ویژه بابت خدمات رسانی در مناسبت های اخیر اظهار کرد: این ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت، مثال زدنی بود و حوزه حمل ونقل به خاطر همین شأن و جایگاهش در مدیریت شهر، همیشه شاخص است.
وی افزود: سرآمدی شهرداری مشهد مقدس در این حوزه همچون گذشته باید حفظ شود و همه مجموعه ها با همه ظرفیت پای کار بودند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، تکمیل ایستگاه شهید فکوری خط ۲ و قرارداد خرید ۶۰ دستگاه واگن باید اولویت های شهرداری برای سال جدید باشد، گفت: از امروز هم ۳۳ درصد به درآمدهای نقد حوزه اتوبوسرانی و مترو افزوده می شود که شرایط بهتری را پیش روی این دو مجموعه قرار می دهد.
فرهمندی تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد ابلاغ و ظرفیت های خوبی در این مصوبه پیش بینی شده است که باید شهرداری از آن استفاده کند.
وی افزود: این ردیف ها و تباصر پیش بینی شده باید با دقت بررسی و ظرفیت ها احصا شود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه با بیان اینکه مهم ترین اتفاق شبکه حمل ونقل شهر مشهد، فاز یک خط ۳ مترو است، افزود: با تحقق و بهره برداری از این فاز، رویکرد جدیدی در حمل ونقل شهر مشهد شکل می گیرد.
فرهمندی با بیان اینکه شبکه حمل ونقل شهر مشهد نیازمند بازطراحی است، تصریح کرد: آنچه مسلم بوده، این است که باید از شبکه حمل ونقل شخصی به سمت شبکه حمل ونقل همگانی گام برداریم و بسترسازی کنیم.