بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ملاقات هفتگی به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی ۲۰ نفر از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

دیدار مردمی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی
تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، در ملاقات هفتگی به بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی ۲۰ نفر از مراجعان پرداخت و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان در راستای تأکیدات مقام عالی وزارت بر دیدار بی واسطه مردم با مسؤولان روز سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳، در محل دفتر خود در اداره کل راه و شهرسازی به بررسی پرونده های ۲۰ نفر از مراجعان که برای رفع مشکلات حضور داشتند، رسیدگی کردند.

در این دیدارها مدیر کل راه و شهرسازی پس از استماع درخواست های مراجعه کنندگان جهت رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

داعی درباره درخواست های مطرح شده در این ملاقات مردمی، اظهار کرد: عمده درخواست های متقاضیان در این ملاقات مردمی، مربوط به معاونت های املاک و حقوقی، مسکن و ساختمان، شهرسازی و معماری و اداره درآمد و هزینه های عملیات بود که در این زمینه دستورات مقتضی صادر شد تا بررسی های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی درخواست ها و مطالب مطروحه مراجعان استماع و پس از پذیرش از طریق اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان به همکاران رسیدگی کننده منعکس می شود تا در هیأت های نظارت و پیگیری مورد بررسی ویژه قرار گیرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان در یک اقدام در جهت تسریع فرآیندها بلافاصله پس از صدور دستور توسط مدیر کل در ملاقات های مردمی آنها را به صورت سیستمی ثبت می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می نماید

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمود عباس زاده

    سلام خدمت شما کارکنان زحمتکش
    محمود از سیدی سپاه ۶۹ من ۴فرزند پشت سرهم از سال ۱۳۹۸ الا۱۴۰۲ تنها خواهشی که دارم با این اتفاقی که برام افتاده نه وانتی دارم کارکنم مستاجر هم هستم از شما خواهش میکنم به عنوان یک ایرانی بودن و پدری که خسته شوده از خانه به دوش هرسال من ۴فرزند زیر بیست دارم که در اصل زیر ۱۰ هستن نه ملکی دارم نه خونه به نامه نه وامی نه تهسیلاتی استفاده نکردم فرم ج سبز هم خانوادهام تر خدا برام یک کاری بکنین شرایط من خیلی سخته