بازدید سایت : ۳۸۱۲۳

◄ به فریاد جاده کاشمر به بردسکن برسید!

مردم شهرستان های کاشمر و بردسکن در حالی امضای کارزار اعتراض به اجرا نشدن پروژه جاده کاشمر به بردسکن هستند؛ جاده ای که به دلیل اجرا نشدن کامل شاهد تصادفات دلخراشی است.

به فریاد جاده کاشمر به بردسکن برسید!
تین نیوز

سانحه رانندگی روز جمعه در جاده بردسکن  خلیل آباد بین یک دستگاه خودرو پیکان وانت و پراید به آتش سوزی و جان باختن سه نفر منجر شد. بر این اساس پیکان وانت از سمت خلیل آباد به بردسکن در حرکت بود که به علت انحراف به چپ با پراید به صورت شاخ به شاخ برخورد کرد، پیکان وانت دچار حریق شد و مادر و دختر و راننده پراید در این حادثه جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در جاده کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و روستاهای اطراف از این دست حوادث دلخراش کم نبوده و نیست. طبق آمار پلیس راهور استان خراسان رضوی این محور ترانزیتی از جاده های پرحادثه به شمار می رود و رقم تصادفات رانندگی منجر به فوت  در این جاده بالاست.

اعتراض به اجرا نشدن پروژه جاده کاشمر به بردسکن بارها از سوی مردم شهرستان های بردسکن و کاشمر مطرح شده است اما تاکنون بی نتیجه مانده است. تا آنجا که چندی پیش فرماندار بردسکن وعده پیگیری مطالبات برحق روستاییان محدوده جاده این شهرستان به خلیل آباد را داده و گفته بود: اداره کل راه و شهرسازی استان باید به صورت جدی ساخت باند دوم جاده بردسکن خلیل آباد را سرعت دهد.

بیشتر بخوانید:

محدودیت و محرومیت جدید برای اتوبوس های مسافربری

به گفته این مقام مسئول  انتظار می رود مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و نماینده مردم شهرستانهای کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس برای تکمیل طرح دوبانده شدن و البته شتاب بخشی در ساخت آن از سازمان های ذیربط در تهران مطالبه گری کنند.

در حال حاضر نیز مردم روستای جابوز، شفیع آباد، علی اباد کشمر، کندر ، بردسکن،ارغا، تکمارو ... با امضای کارزاری تقاضای رسیدگی سریع جهت رفع این مشکل و احداث و تکمیل پروژه جاده کاشمر به بردسکن را از مسئولان وزارت راه و شهرسازی دارند.

 در کارزار «اعتراض به اجرا نشدن پروژه جاده کاشمر به بردسکن با حوادث فوتی بالا» خطاب به مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی آمده است: ما مردم منطقه ترشیز شهرستان های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و روستاهای اطراف شهرستان ها، حدود ۱۰ سال است که پروژه یک طرفه شدن جاده کاشمر به بردسکن از جاده ارتباطی و ترانزیتی بین شهری و روستایی به دلیل اجرا نشدن کامل با از دست دادن عزیزانمان در این جاده رنج می بریم و علیرغم پیگیری های متعدد، متاسفانه مسئولان نتوانستند کمک حال این مردم جهت رفع این مشکل اساسی باشند.

چندی پیش فرماندار کاشمر  در رابطه با این پروژه گفته بود:  ۱۷سال از آغاز عملیات اجرایی طرح مهم جاده ای در منطقه ترشیز (شهرستان های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ) می گذرد و برای به سرانجام رسیدن این طرح، افزون بر هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به پیمانکاران پرداخت شده است.

رییس سازمان راهداری نیز از پرداخت بدهی ۳۵ میلیارد تومانی این سازمان به پیمانکاران خبر داده و گفته: تا خرداد ماه امسال پروژه هایی به ارزش ۲۴ هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری می شوند.

حال باید دید عملیات اجرایی این طرح مهم جاده ای با این کارزار مردمی و پیگیری مسئولان استانی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و وزارت راه و شهرسازی به نتیجه خواهد رسید.

جاده بردسکن کاشمر

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حلما

    به داد دل مردم رسیدگی کنید هر روز یکی از عزیزان مون رو از دست میدیم لطفا رسیدگی شود

  • سارا

    هرروز شاهد مرگ عزیزان مون هستیم
    چند نفر باید بمیرن تا فکری به حال مردم مظلوم ترشیز بکنید