بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

۹۰۰ هزار متر مربع از معابر مشهد آسفالت شد

اجرای چهار میلیون متر مربع آسفالت در خیابان ها و معابر شهر در سال جاری پیش بینی شده که تا کنون ۹۰۰ هزار متر مربع از این میزان انجام شده است.

۹۰۰ هزار متر مربع از معابر مشهد آسفالت شد
تین نیوز

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: اجرای چهار میلیون متر مربع آسفالت در خیابان ها و معابر شهر در سال جاری پیش بینی شده که تا کنون ۹۰۰ هزار متر مربع از این میزان انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احسان شریعتی افزود: میزان آسفالت انجام شده از ابتدای امسال تا کنون برابر با کل آسفالت انجام شده در سال ۱۴۰۲ است.

شریعتی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، ۵۰ درصد از این آسفالت ریزی ها در حاشیه شهر انجام شده است.

وی گفت: طبق استاندارد جهانی عمر آسفالت بین هفت تا ۱۰ سال است اما به دلیل انجام حفاری ها توسط شرکت های خدمات رسان و یا اجرای طرح های توسعه شهری و عمرانی، آسفالت معابر در زمانی کمتر از عمر یاد شده تجدید می شود.

شریعتی افزود: بزرگترین کارخانه تولید آسفالت شرق کشور متعلق به سازمان عمران شهرداری مشهد است و سال گذشته بیش از ۸۷ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران تولید شده است.

وی ادامه داد: آسفالت تولیدی این سازمان منطبق با استانداردهای جهانی است و در کارخانه تولید آسفالت، آزمایشگاه سنجش کیفیت آسفالت تولیدی با تجهیزات به روز وجود دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: ساخت جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) از طرح های در دست احداث این سازمان است که بخش اول آن تا شهریور امسال بهره برداری می شود.

شریعتی افزود: احداث پل زرکش، باغ موزه دفاع مقدس و طرح بدنه سازی مسیل "تنباکوچی" از جمله طرح های در دست اجرا توسط سازمان عمران شهرداری مشهد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.