بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

با گران فروشان در دهه آخر صفر برخورد قاطع خواهیم کرد

در ایام پایانی ماه صفر با شرکت هایی که فروش بلیت دارند و گران فروشی می کنند، جدی برخورد می کنیم و کوتاه نمی آییم.

با گران فروشان در دهه آخر صفر برخورد قاطع خواهیم کرد
تین نیوز

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: در ایام پایانی ماه صفر با شرکت هایی که فروش بلیت دارند و گران فروشی می کنند، جدی برخورد می کنیم و کوتاه نمی آییم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن داوری در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور رئیس ستاد نماز جمعه مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر، معاونین فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد، با اشاره به ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: اجتماع عظیم اربعین حسینی (ع) عظمت و بصیرتی است که باید آن را قدر بدانیم.

داوری در بخش دیگری از سخنان خود به شکست های رژیم کودک کش صهیونیستی پرداخت و افزود: امروز یک انسجام در جریان مقاومت ایجاد شده است و ما شاهد بودیم که در پیاده روی اربعین حسینی، افراد با پرچم های فلسطین به میدان آمده بودند. لذا این یک عظمت بوده که دشمن از آن هراس پیدا کرده است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن هفته گرامی داشت دولت، خاطرنشان کرد: در هفته دولت باید این خدمت رسانی را برای مردم تشریح کنیم چرا که هفته دولت به معنای حاکمیت جمهوری اسلامی ایران است.

داوری با بیان اینکه در همه بخش ها می توان از ظرفیت مردم استفاده کرد، ادامه داد: یکی از ظرفیت های مغفول در مشهد طی حوزه اجرایی، تشکل های مردم نهاد است. بر این اساس مشهد در کشور بیشترین تشکل مردم نهاد را دارد. 

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در ایام پایانی ماه صفر با متخلفین و گران فروشی با جدیت برخورد خواهیم کرد، گفت: با شرکت هایی که فروش بلیت دارند و گران فروشی می کنند، جدی برخورد می کنیم و کوتاه نمی آییم تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، وی با اشاره به نزدیک بودن ایام پایانی ماه صفر تاکید کرد: همه دستگاه ها باید پای کار باشند تا یک خدمت رسانی شایسته در شأن زائران امام رضا(ع) داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.