بازدید سایت : ۶۹۳۳۳
در سه سال آینده:

◄ 202 هزار خودرو سنگین نوسازی می‌شود

بخش قابل‌توجهی از مبلغ مورد نیاز برای نوسازی ناوگان فرسوده سنگین توسط وزارت نفت و سیستم بانکی تأمین خواهد شد.

202 هزار خودرو سنگین نوسازی می‌شود
تین نیوز |

202 هزار خودرو سنگین در سه سال آینده نوسازی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با اعلام این خبر افزود: برای انجام این کار به 10 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

منصور معظمی در پنجمین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران گفت: بخش قابل‌توجهی از این مبلغ توسط وزارت نفت و سیستم بانکی تأمین خواهد شد و 20 درصد هم توسط مالک خودرو سنگین فرسوده تأمین می‌شود.

صبح امروز هم رئیس‌جمهور در نشست استانداران از جدیت دولت در نوسازی ناوگان سنگین کشور خبر داده بود و خواستار جدیت وزارت صنعت در تحقق اهداف این برنامه شده بود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی سامغانی پاسخ

    سلام
    نوسازی با چه برندی ؟؟
    همان بی کیفیتهای چینی چند سال قبل که اکنون ظرف 3سال خودشان باز از ناوگان 50 ساله فرسوده تر است و سوخت مصرف بالا والایندگی دوبرابر با 50 ساله بماند که فقط از بدو ورود لوازم یدکی مصرف میکند
    نوسازی به چه قیمتی؟؟؟؟با قیمت هنگفت نیم میلیاردی حتی بالاتر؟؟
    ایا مقرون به صرفه هست سرمایه گذاری در این بخش؟؟
    که بخواهد مالکی سرمایه مهمتر چون عمرش را بگذارد و نه اینده ای ونه تامینی؟؟
    نوسازی به چه قیمتی؟؟
    ایا با نرخ کرایه توافقی ونبودن تعرفه بین اللملی که دردنیا مرسوم است .نوسازی برای مالک ناوگان مقرون به صرفه است؟؟
    با وضعیت دلالی وباربریها وشرکتها کنونی دیده شده که یک سوم دریافتی از صاحب کالا را به ناوگان ومالک بابت کرایه داده اند
    ایا باربری بهتر است یا مالک ناوگان بودن ؟؟
    بایس رفت باربری زد ورفت کنار از نوسازی ناوگان .چون حمایت دولت از شرکتها بیشتر است تا زحمت کشان واقعی این صنعت مالکان خود راننده در این صنف

    هر زمانی نرخ کرایه تعرفه تن بر کیلومتر شد
    وضعیت دلالی واشفته بازاری در قسمت حمل حل شد وسالن اعلام بارپایانها با کرایه تن برکیلومتر راه اندازی شد
    و اینده بازنشستگی و سختی کار تایید شد
    ماندن در این صنف و فعالیت دران عاقلانه هست
    ولاغیر ان موارد بایستی از این شغل کنار رفت نه دنبال نوسازی

  • داریوش نعمتی خراجو پاسخ

    با عرض سلام و ادب و احترام، جناب آقای رحمانی،خواب دیدید باشه، سالها و از زمانیکه جنابعالی درسمت مشاور عالی وزارت صمت بودیدحقیر بدنبالتان دویدم و بارها حضورا پیرامون نوسازی ناوگان فرسوده مذاکره کردیم و تشکیل جلسه دادیم آن زمانیکه دولت پول داشت و دستش از نظر بودجه بازتر بود کاری نکردید و ۵۰۰۰ دستگاه استان آذربایجان شرقی را نتوانستید با وجود سرمایه گذار خارجی نوسازی کنید حالا با وضعیت اسفباری که دولت از نظر مالی دارد و اموال و دارایی می فروشد تا حقوق کارکنانش را بدهد چطور میتوانی چنین کار پول برای را عملی و اجرا کنی!؟ لطفا جوک نگویید که گوشمان از این حرفها پر است!؟