بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ پورشه خودرو پرنده می‌سازد

درحالی‌که خودروسازان داخلی در تلاش برای توقف استانداردهای 85 گانه خودروهای سواری در ایران هستند، برخی خودروسازان جهان در پی ساخت خودروهای پرنده و خودران هستند.

پورشه خودرو پرنده می‌سازد
تین نیوز

درحالی‌که خودروسازان داخلی در تلاش برای توقف استانداردهای 85 گانه خودروهای سواری در ایران هستند، برخی خودروسازان جهان در پی ساخت خودروهای پرنده و خودران هستند.

به‌تازگی کمپانی پورشه از آمادگی‌اش برای تولید تاکسی و خودرو پرنده خبر داده است.

این شرکت اعلام کرده که می‌خواهد خودروهای پرنده جدیدی را روانه بازار کند تا شهروندانی که حوصله ماندن و گرفتار شدن در ترافیک‌های سنگین را ندارند، با خریداری و استفاده از خودروهای پرنده در زمان تلف‌شده خود صرفه‌جویی کنند و بدین ترتیب بتوانند از تجربه رانندگی لذت بیشتری ببرند.

دتلاو وون‌پلاتن، مدیر فروش ارشد پورشه در گفت‌وگویی با گزارشگر مجله آلمانی خودرو گفت: ازآنجایی‌که پورشه همواره در صنعت خودروسازی و تولید تکنولوژی‌های برتر و نوین پیشگام و پیشرو بوده است، حالا تصمیم گرفته که به‌منظور رقابت با سایر خودروسازان خلاق و نوآور در جهان، به‌زودی از تاکسی و خودروهای پرنده خود رونمایی کند.

پورشه به‌عنوان زیرمجموعه شرکت بزرگ فولکس‌واگن، یکی از معدود خودروسازانی است که همواره در این صنعت اقدامات نوین و نوآورانه‌ای انجام داده است و حالا نیز می‌خواهد به یکی از آرزوهای محال و دیرین بشر جامه عمل بپوشاند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.