بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ بدعهدی شرکای خارجی را از طریق قوانین بین‌المللی پیگیری می‌کنیم

مسائل صنعت خودروسازی بسیار فراتر از حوزه تخصصی صنعت و اقتصاد و دارای آثار عمیق و گسترده اجتماعی است و بر همین اساس در آگاه‌سازی بیشتر افکار عمومی از ابعاد مختلف این صنعت همه مسئول هستند.

بدعهدی شرکای خارجی را از طریق قوانین بین‌المللی پیگیری می‌کنیم
تین نیوز

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: برخی بدعهدی‌های شرکای خارجی باعث تاخیر در تحویل خودروهای خاص است واین عدم پایبندی شرکای تجاری قطعاً از طریق قوانین بین‌المللی پیگیری خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل ازسایپانیوز، در مراسم معارفه و تودیع مدیران عامل جدید و قدیم گروه خودروسازی سایپا که در سالن اجتماعات سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و با حضور جمعی از مدیران ارشد صنعتی کشور برگزار شد معظمی بابیان مطلب فوق افزود: امروز صنعت خودرو آماج حملات مختلف و بی‌رحمانه‌ای است و در این میان همگان موظف به روشنگری درباره وضعیت این صنعت هستیم.

معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو در این مراسم با اشاره به تردد ۱۹ میلیون دستگاه خودرو در کشور و اینکه به طور میانگین به ازای هر خانواده ایرانی یک خودرو وجود دارد، گفت: مسائل این صنعت بسیار فراتر از حوزه تخصصی صنعت و اقتصاد و دارای آثار عمیق و گسترده اجتماعی است و بر همین اساس در آگاه‌سازی بیشتر افکار عمومی از ابعاد مختلف این صنعت همه مسئول هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.