بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ وزیر صنعت: اگر تولید پراید زیان‌ده است تولید نکنید

اگر تولید پراید زیان‌ده است تولید نکنند. رضا رحمانی وزیر صمت بابیان این مسئله گفت: می‌گویند برای تولید هر پراید 10 میلیون ضرر می‌دهیم، خوب سراغ تولید محصولات دیگر برون.

وزیر صنعت: اگر تولید پراید زیان‌ده است تولید نکنید
تین نیوز

اگر تولید پراید زیان‌ده است تولید نکنند.

رضا رحمانی وزیر صمت بابیان این مسئله گفت: می‌گویند برای تولید هر پراید 10 میلیون ضرر می‌دهیم، خوب سراغ تولید محصولات دیگر برون.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، رحمانی در اجلاس ماهیانه اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: زمانی که من به وزارتخانه آمدم خودروسازان تعهد 200هزار دستگاهی داشتند و تولید آنها به حداقل رسیده بود؛ اما اکنون با کمک قطعه‌سازان درحال حل این مشکل هستیم.

او افزود: ما باید به مردم اطمینان دهیم که تولید به شرایط قبلی برگشته و به خودروسازها نیز اعلام کردم باید 80درصد تولید خود را به تعهدات اختصاص دهند اگر می‌گویند پراید را با 10میلیون تومان ضرر می‌دهیم خب تولید نکنند سراغ یک محصول دیگر بروند و آن را جایگزین کنند ما در کشور به لحاظ مدیریت هم در بحران هستیم.

پس‌ازاین جلسه رحمانی در جمع خبرنگاران گفت: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچ‌گونه پیش‌فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

او درخصوص تغییر مدیرعامل سایپا بعد از سه ماه از انتصاب گفت: اگر این تغییرات جهت اصلاح امور باشد ایرادی ندارد تصمیم نهایی برای مدیرعامل سایپا را هیئت‌مدیره این شرکت باید بگیرد.

رحمانی درخصوص افزایش قیمت خودرو اظهار داشت: کارگروه‌های زیادی بر روی میزان افزایش قیمت کارکرده‌اند. خودرویی که تولید می‌شود باید برای خودروساز صرفه اقتصادی داشته باشد تا بتواند تولید خود را افزایش دهد و تعهداتی را که به مردم داده به سرانجام برساند. ما روی حقوق مردم و انجام تعهدات حساس هستیم و بر روی آن نظارت می‌کنیم.

او ادامه داد: برای اینکه تمام تعهدات پرداخت شود دیگر مجوز هیچ‌گونه پیش‌فروش به خودروسازها نخواهیم داد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.