بازدید سایت : ۷۱۲۰۹

تخصیص خودروهای برقی اولویت‌ بندی شد

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت از روز دوشنبه ۷ خرداد اولویت‌بندی اولین دور از فروش خودروهای برقی مشخص شده و وجوه بلوکه‌شده مشتریان آزاد و قابل برداشت است همچنین از هفته آینده نتایج مشخص و بر روی سایت سامانه بارگذاری خواهد شد.

تخصیص خودروهای برقی اولویت‌ بندی شد
تین نیوز

به گفته رئیس سازمان توسعه تجارت از روز دوشنبه ۷ خرداد اولویت بندی اولین دور از فروش خودروهای برقی مشخص شده و وجوه بلوکه شده مشتریان آزاد و قابل برداشت است همچنین از هفته آینده نتایج مشخص و بر روی سایت سامانه بارگذاری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: برای متقاضیان خودروهای برقی وارداتی که در بازه زمانی هفت روزه ۲۷ اردیبهشت تا دوم خرداد ماه نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومانی در این حساب اقدام کرده بودند، از عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه شنبه شب پنجم خرداد ماه این امکان فراهم بود که از میان هفت مدل خودروی برقی وارداتی عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه خودروهای برقی برای انتخاب و ثبت درخواست یک خودرو آن هم بدون شرایط و محدودیت ثبت نام در طرح های فروش خودروها اقدام کنند.

وی افزود: در این دور از عرضه خودروهای برقی وارداتی از هفت محصول عرضه شده دو خودرو دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و پنج خودرو دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی بودند.

رئیس سازمان توسعه تجارت از انجام فرآیند اولویت بندی ثبت نام کنندگان خبر داد و اعلام کرد: با مشخص شدن اولویت بندی ها، نتایج این دور از فروش خودروهای برقی هفته آینده اعلام و بر روی سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی بارگذاری می شود و پس از آن متقاضیان می توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود در سایت سامانه از نتیجه تخصیص خودروی انتخابی مطلع شوند.

وی اضافه کرد: با انجام فرایند نوبت دهی ها وجه بلوکه شده مشتریان در حساب های وکالتی آزاد شده و بسیاری از بانک ها نیز از روز دوشنبه ۱۰۰ میلیون تومان مشتریان را آزاد کرده و اجازه برداشت داده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.