بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

غول جدید بوگاتی رسید/ سرعت جنون آمیز را تجربه کنید! + عکس

​سرعت بوگاتی توربیون در کمتر از ۲۵ ثانیه به بالاترین سرعت خود، یعنی ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت، دست می یابد.

غول جدید بوگاتی رسید/ سرعت جنون آمیز را تجربه کنید! + عکس
تین نیوز

​سرعت بوگاتی توربیون در کمتر از ۲۵ ثانیه به بالاترین سرعت خود، یعنی ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت، دست می یابد. خریداران در صورت تمایل می توانند Speed Key را روی خودرو نصب کنند تا حداکثر سرعت آن به ۴۴۴ کیلومتر بر ساعت برسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تجارت نیوز ، پس از انتظارات فراوان، بوگاتی رسماً خودرو توربیون (Bugatti Tourbillon) را رونمایی کرد. این خودرو، نه نسخه ی اصلاح شده ی شیرون، بلکه جایگزین آن محسوب می شود. با وجود این، شباهت های غیرقابل انکاری بین توربیون و شیرون وجود دارد.

توربیون از کیلومترها دورتر داد می زند که ساخته ی دست مهندسان بوگاتی است. نمای خارجی توربیون که از شیرون الهام گرفته شده، دیفیوزر ویژه ای دارد که از پشت کابین مسافران شروع می شود و تا حد زیادی از دید پنهان است.

بوگاتی توربیون 1

بوگاتی توربیون شاسی یکپارچه و سیستم تعلیق جدیدی نسبت به شیرون دارد و در زیر بدنه ی چشم نوازش از پیشرانه هیبریدی کاملا جدید V-16 استفاده می کند. توربیون به لطف موتورهای هیجان انگیزش قدرت سرسام آور ۱٬۸۰۰ اسب بخار را ارائه می دهد.

 

توربیون به موتور غول پیکر ۸٫۳ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که در هر دقیقه ۹٬۵۰۰ بار می چرخد (دور موتور ۹٬۵۰۰ آرپی ام) و بدون نیاز به توربورشارژ، ۱٬۰۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

بوگاتی توربیون 2

قدرت توربیون به حدی زیاد است که شاید اندازه گیری زمان صفر تا ۱۰۰ حق مطلب را ادا نکند. بر اساس گفته ی بوگاتی، توربیون در تنها پنج ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می کند و ۱۰ ثانیه پس از آغاز حرکت، سرعتش به ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

توربیون در کمتر از ۲۵ ثانیه به بالاترین سرعت خود یعنی ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت دست می یابد. خریداران درصورت تمایل می توانند Speed Key را روی خودرو نصب کنند تا حداکثر سرعت به ۴۴۴ کیلومتر بر ساعت برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.