بازدید سایت : ۴۴۵۱۹

بی‌ وای‌ دی رکورد کاهش قیمت زد

بی وای دی رکورد فروش خودروهای برقی و هیبریدی را در سه ماهه دوم به ثبت رساند زیرا کاهش قیمت ها و فناوری های جدید باعث تشویق مصرف کنندگان به خرید شده است.

بی‌ وای‌ دی رکورد کاهش قیمت زد
تین نیوز

بی وای دی رکورد فروش خودروهای برقی و هیبریدی را در سه ماهه دوم به ثبت رساند زیرا کاهش قیمت ها و فناوری های جدید باعث تشویق مصرف کنندگان به خرید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پرفروش ترین برند خودروی چین در این دوره، نزدیک به یک میلیون مدل فروخت که پس از شروع کند در ابتدای سال، بازگشتی دوباره داشت.

این فروش تا حدی ناشی از اقدام شرکت برای کاهش قیمت در اکثر مدل ها در اوایل سال جاری بود و سودآوری را قربانی کرد و مدل های بنزینی ساخت برندهای خارجی را هدف قرار داد.

از نظر خودروهای صرفاً الکتریکی، فروش سه ماهه ۴۲۶ هزار دستگاه آن را در فاصله قابل توجهی با سبقت گرفتن از تسلا به عنوان بزرگترین فروشنده خودروهای برقی در سراسر جهان قرار می دهد.

تسلا که توسط تحلیلگران پیش بینی می شود در سه ماهه دوم ۴۴۱ هزار و ۱۹ خودروی برقی بفروشد، در بازارهای کلیدی مانند چین و اروپا دچار افت فروش شده است.

بی وای دی در بازه زمانی آوریل تا ژوئن، رکورد فروش ۹۸۲ هزار و ۷۴۷ دستگاه خودروی سواری را به ثبت رساند. در ماه ژوئن، این میزان به ۳۴۰ هزار و ۲۱۱ دستگاه خودروی سواری برقی و هیبریدی رسید که یک رکورد ماهانه نیز محسوب می شود. با افزایش تنش های تجاری، صادرات نیز برای اولین بار در سه ماهه گذشته به بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه رسید.

عقب نشینی ایالات متحده و اخیراً اتحادیه اروپا در مورد صادرات خودروهای برقی چین می تواند جاه طلبی های جهانی بی وای دی را در بازارهای کلیدی تضعیف کند. فروش در اروپا، حتی قبل از اعمال تعرفه های اضافی، ضعیف است. این شرکت امیدوار است با حمایت مالی از مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا، مشتریان را تا حدودی مجذوب خود کند.

طبق گزارش بلومبرگ، بی وای دی در سه ماهه دوم، اولین وانت هیبریدی خود را در مکزیک ارائه کرد تا به یک نوع خودرو جدید توسعه یابد. این برند خودرو همچنین از پلتفرم پلاگین هیبریدی جدید با قابلیت برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر رونمایی کرد که فروش را بیشتر افزایش داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.