بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش

کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.

کسب رتبه اول گروه سایپا در ارائه خدمات پس از فروش
تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا در ارزیابی وزارت صمت توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق شد، برای نخستین بار رتبه یک ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سبک در حوزه محصولات تولیدی گروه سایپا و همچنین رتبه یک خدمات پس از فروش در حوزه ارائه خدمات به محصولات گروه پارس خودرو را کسب کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جواد توسلی مهر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا درباره دستاورد این مجموعه در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات تولیدی گروه سایپا، گفت: کسب رتبه یک خدمات پس از فروش توسط شرکت سایپایدک حاصل استقرار تفکری جدید در عرصه ارائه خدمات و با تکیه بر توان شبکه نمایندگی ها و کارکنان متعهد گروه سایپا است.  

او افزود: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات جهادی، تشکیل تیم های حل مساله، شناسایی کاستی ها در فرآیندهای مختلف سازمان، تعریف اقدامات اصلاحی اثر بخش و تکمیل سوابق ارزیابی سال گذشته، در جهت اعتلای نام خودروسازی سایپا گام برداشته شده است.

توسلی مهر تاکید کرد: هر ساله شرکت های خدمات پس از فروش، توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، مورد ارزیابی قرار می گیرند و شرکت سایپایدک موفق شده در سال جاری سه ستاره کیفی و رتبه یک در محصولات تولیدی گروه سایپا (سواری) را کسب کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: ماموریت گروه سایپا با کسب رتبه یک به پایان نرسیده و مسئولیت در ارائه خدمات مطلوب و شایسته مردم ایران، بیشتر از پیش شده است. مسیر توسعه و بهبود همواره از اولویت های گروه سایپا بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.