بازدید سایت : ۸۰۵۹۱

◄ قرعه کشی پژو 207 ایران خودرو و بازی کلافه کننده با زمان و اعصاب مردم!

برگزار کنندگان قرعه کشی 207 که پرسودترین خودرو در قرعه کشی ایران خودرو است در حالی که پول هنگفتی از جیب متقاضیان در حساب بانک ها مسدود شده، با تاخیر و کش دادن زمان نهایی قرعه کشی، به این بازی کلافه کننده ادامه می دهند!

قرعه کشی پژو 207 ایران خودرو و بازی کلافه کننده با زمان و اعصاب مردم!
تین نیوز

برگزار کنندگان قرعه کشی 207 که پرسودترین خودرو در قرعه کشی ایران خودرو است در حالی که پول هنگفتی از جیب متقاضیان در حساب بانک ها مسدود شده، با تاخیر و کش دادن زمان نهایی قرعه کشی، به این بازی کلافه کننده ادامه می دهند!

بازگشت اختیار فروش محصولات به شرکت های بزرگ خودروسازی ایران هیچ گونه هیجان و شادی در بین متقاضیان ایجاد نکرد. همان طور که سامانه یکپارچه هم امکان فوق العاده ای برای مردم محسوب نمی شد.

حالا ایران خودرو، یکی از دو غول بیمار خودروسازی ایران که سال هاست خودروهایی با کیفیت نازل و قیمت نجومی تولید می کند، در میدان فروش یکه تازی می کند و همه چشم ها به شعبده این شرکت خیره شده است!

قرعه کشی ایران خودرو که میلیون ها چشم انتظار دارد از روزی که خبر آن اعلام شد تا امروز دو هفته است که متقاضیان را به خود مشغول کرده و دست کم یک هفته دیگر نیز همه را سرکار خواهد گذاشت!

مشخص نیست چرا برگزار کنندگان این لاتاری همان گونه که از قبل تمرین داشتند از همان ابتدا متقاضیان فروش فوق العاده و پیش فروش را تفکیک نکردند. آیا این کار بهانه ای برای تاخیر برگزاری قرعه کشی ایران خودرو نبوده است؟

به هر شکل متقاضیان همچنان باید در انتظار این قرعه کشی باشند تا مشخص شود چه کسانی خودروی مورد نظر خود را با اختلاف میلیونی با بازار خریداری خواهند کرد.

9 شهریور ؛  تازه ترین تاخیر قرعه کشی ایران خودرو

تمام متقاضیان قرعه کشی ایران خودرو  که نسبت به ثبت درخواست خرید (اولویت‌بندی) در  سامانه ikcosales.ir  اقدام کرده‌اند، باید ظرف مهلت شش‌روزه در‌نظر‌گرفته شده از روز یکشنبه ۴شهریور تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۹ شهریور  ضمن مراجعه مجدد به سامانه ikcosales.ir  با ورود به قسمت «جزئیات سفارش» نسبت به تعیین روش فروش (فوق‌العاده یا پیش‌فروش) محصولات انتخابی اقدام کنند.

متقاضیان نسبت به روش فروش انتخابی در اولویت‌بندی شرکت داده می‌شوند و متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در قسمت «جزئیات سفارش» در سامانه ikcosales.ir اقدام نکنند، با توجه به تمایل اغلب متقاضیان، به صورت پیش‌فرض به عنوان «فروش فوق‌العاده» انتخاب خواهند شد.

پس از رویت اطلاعات و مشخصات فنی و قیمت فعلی محصولات، متقاضیان در صورتی که قصد تجدیدنظر در خودروهای انتخابی قبلی خود را داشته باشند، این امکان از طریق لغو سفارش‌گذاری هر ردیف و انتخاب خودروی جدید در سامانه امکان‌پذیر است.

وجوه مسدودی حساب وکالتی، از روز دوشنبه ۵ شهریور  ۱۴۰۳ رفع مسدودی می‌شود و بانک‌های عامل مکلفند ضمن اطلاع‌رسانی پیامکی به دارنده حساب، نسبت به رفع مسدودی حساب بدون مراجعه متقاضی یا ثبت درخواست اقدام کنند. 

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.