بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو بهانه ای برای بازی با اعصاب مادران!

مسئولان ایران خودرو با طولانی کردن فرآیند قرعه کشی و مخصوصا بلاتکلیف گذاشتن نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو با اعصاب و روان صدها هزار نفر از مادران بازی کردند.

نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو بهانه ای برای بازی با اعصاب مادران!
تین نیوز |

مسئولان ایران خودرو با طولانی کردن فرآیند قرعه کشی و مخصوصا بلاتکلیف گذاشتن نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو  با اعصاب و روان صدها هزار نفر بازی کردند.

از شرکت ایران خودرو انتظار می رفت فرآیند قرعه کشی را به ویژه برای طرح مادران با کیفیت و سرعت بیشتری انجام دهد. نهادهای نظارتی باید در مورد طولانی شدن این فرآیند توضیحاتی از مسئولان این شرکت بخواهند. تماس های مکرر مردم و مادرانی که در این قرعه کشی شرکت کرده اند با تحریریه تین نیوز در روزهای اخیر ادامه داشته و بسیاری از این تماس ها با عصبانیت و دلخوری شدید مردم همراه است. واقعیت این است که مردم و به ویژه مادران حق دارند بابت این وضعیت ناراحت باشند.

سوالاتی درباره نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو؟

در شبکه های اجتماعی نیز نقطه نظرات و انتقادات شدیدی درباره این قرعه کشی منتشر شده و از آن به عنوان لاتاری مضحک یاد شده است. به اعتقاد بسیاری از مخاطبان، کرامت مادران در این طرح رعایت نشده و نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو شائبه هایی در مورد سالم بودن فرآیند قرعه کشی در مردم ایجاد کرده است. مثلا این که چرا باید نتایج برای مادران انقدر دیر اعلام شود؟

برای مثال در این مطالب نوشته اند: نتایج قرعه کشی ایران خودرو نشان می‌دهد که از بین سه میلیون متقاضی، تنها سه درصد موفق به کسب خودرو شده‌اند.

نتایج قرعه ‌کشی ایران‌ خودرو نشان می ‌دهد که شانس برنده شدن در این لاتاری بسیار اندک بوده است. از بین متقاضیانی که مبلغ 230 میلیون تومان را بلوکه کرده بودند، تنها 2 درصد موفق به کسب خودرو شدند و 97 درصد دیگر از این فرصت محروم ماندند.

برای سومین بار از سال 1401، روز شنبه هزاران متقاضی با مراجعه به سایت ایران‌خودرو، بار دیگر امید خود را به دریافت خودرو گره زدند. با وجود برگزاری قرعه‌کشی خارج از سامانه یکپارچه، باز هم بسیاری از متقاضیان موفق به خرید خودرو نشدند.

روز شنبه، نتایج قرعه ‌کشی ایران خودرو برای متقاضیان عادی اعلام شد. نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو هنوز هم منتشر نشده است. متقاضیان در این قرعه ‌کشی موفق شدند 30 درصد از 115 هزار خودروی عرضه شده را به خود اختصاص دهند. براساس آمار منتشر شده از سوی ایران‌خودرو، بیش از سه میلیون نفر برای ثبت سفارش خودرو اقدام کرده‌اند. این در حالی است که بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر از این تعداد، متقاضیان عادی هستند. از بین تمام ثبت‌نام کنندگان، فقط 35 هزار نفر خوش شانس بودند و بقیه متاسفانه برنده نشدند.

حسین رحیمی ‌نژاد  کارشناس حوزه خودرو نیز در این باره در روزنامه اعتماد نوشت: برنده واقعی طرح‌های فروش خودرو بانک ‌ها هستند که حجم زیادی از نقدینگی در اختیارشان است و این حجم از منابع مالی مصرف هم نمی‌شود و زمانی که تنها چهار درصد از این تعداد به نتیجه می ‌رسد به این معنی است که افراد بی ‌دلیل این میزان از منابع مالی را بلوکه می‌ کنند.

متاسفانه هیچ راه‌حل قابل کنترلی هم مطرح نمی‌ شود و راه‌حل اصلی برداشتن اختلاف قیمت کارخانه و بازار است و عرضه بیشتر و افزایش واردات و یکسان شدن قیمت کارخانه و بازار و سایر راه‌حل‌ها مانند تغییر روش فروش یا تغییر شرایط و سخت‌گیرانه کردن شرایط فروش باعث دردسر بیشتر می‌شود و نتیجه مطلوبی هم به دنبال ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین

    لعنت ابدی بر مسئولین این امر الی یوم القیامه

  • وحید سعیدی کیا

    با سلام من این حجم از ناکارآمدی رو اصلن توی این همه سال زندگیم ندیده بودم.حکومت از یه طرف میگه فرزندآوری،از یه طرف جوری مادران رو عصبی میکنه که خودش بعدن باعث یه مشکل بزرگ و اعتراض خواهد شد.استارت ز ز آ، از یک اتفاق کوچک بود، به نظر شما استارت یه اعتراض بزرگ دیگه از یه اتفاق بیشرمانه مثل این حرکت ایران خودرو ،جرقه نمیخوره؟

  • ناشناس

    لطفا مسئولانی رو که این طور با کرامت مادرها بازی کردند و این قدر معطل کردند که اعصاب ما خورد شد رو بیارید جلوی مردم معرفی کنید تا حداقل اینا رو یه کم هو کنیم و بگیم خیلی نامردن

  • محمد رضا ماهر

    دولت و مجلس دستشان با شرکت های خودرو سازی توی یک کاسه هست . وگرنه تا حالا یک راه حل برای مشکل خودرو پیدا می‌کردند. کی به فکر مردم هست؟ خدا شاهده یادشان از مردم نمیاد .انشاالله که نابود بشه این دکان و دستگاه دزدی و رانت و بی لیاقتی مسئولین خودرو ساز.
    بگو الهی آمین

  • ناخدا

    خدا تمام مسئولین ایران لعنت کنه

  • فاطمه

    ایشالا خیر نبینید نفرین مادر گیراس

  • سعید

    نتایج قرعه‌کشی مادران وهمچنین نتایج پیش فروش خودروهای برقی هنوز داخل سامانه گذاشته نشده

  • کیان

    حالمون بد شد یا میبریم یا نمیریم اعلام کنید مرگ که نیست نمیتونید اعلام کنید بازی میدید مردم رو

  • ناشناس

    این حجم از بی فکری و بی خیالی نسبت به مردم فقط و فقط نشانگر مسئولین نالایقه.
    من به شخصه به عنوان یه مادر میخوام از ایران خودرو شکایت کنم ولی به کجا؟به کی؟
    وقتی همشون باهم دستشون توی یه کاسه است.
    موقع ثبت نام یه بنده خدایی میگفت من ۱۰۰ میلیون میگیرم اسمتو در میارم....
    این چه قرعه کشیه؟
    فقط و فقط و فقط بساط کاسبی برای یه عده است.....

  • علی

    بر پدر و مادرشون لعنت

  • ابی

    اینقدر طولش میدن که اشخاص مورد نظر خودشونو جایگزین کنند،

  • علی

    کی میخوان دست از این مسخره بازی و سر کار گذاشتن ملت بردارند به خدا 11بار برای طرح حمایت ثبت نام کردیم ماشین که هیچی تف هم کف دستمون ننداختن

  • ناشناس

    خدا لعنتشون کنه این مسخره بازی چیه در آوردن .

  • سارا

    ما ک شیر خودمون ب بچه میدیم این چند روز شیر استرسی دادیم و من عذاب وجدان گرفتم واقعا،یه ماشین آنقدر ارزش ندارد ک شیر اعصاب خوردی ب بچه بدیم و دیگه تو قرعه کشی شرکت نمیکنم