بازدید سایت : ۱۱۰۴۰۹

شرایط فروش نقدی و پیش فروش دو خودروی برقی ایران خودرو اعلام شد +جدول قیمت

بر اساس بخشنامه طرح فروش جدید شرکت ایران خودرو شرایط فروش دو خودروی برقی این شرکت که در عرضه اخیر به فروش رسیده بود، اعلام شد.

شرایط فروش نقدی و پیش فروش دو خودروی برقی ایران خودرو اعلام شد +جدول قیمت
تین نیوز |

بر اساس بخشنامه فروش جدید شرکت ایران خودرو شرایط فروش دو خودروی برقی این شرکت که در عرضه اخیر به فروش رسیده بود، اعلام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، قرعه کشی طرح عادی عرضه محصولات ایران خودرو  هفته گذشته پس از حاشیه های فراوان انجام شد و نتایج قرعه کشی عصر شنبه مشخص گردید. در این عرضه خودروهای  رانا پلاس،  سورن پلاس XU7P ،  تارا اتوماتیک ، ری را، تارا دستی، پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3، پژو ۲۰۷ دستی با موتور TU5، هایما S5،  هایما ۷X ،  لونا GRE ،  بستیون NAT  به فروش رسیدند. حالا شرایط پیش فروش و فروش برای دو محصول برقی مشخص شده است که در جدول زیر می بینید.

 

پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ایران خودرو

ویدیو معرفی و مشخصات لونا GRE

لونا جی آر ای از یک موتور الکتریکی سنکرون مغناطیس دائم با قدرت ۱۴۹  اسب بخار  و  گشتاور  ۲۲۵ نیوتن متر استفاده می کند. این نیرو توسط یک گیربکس تک سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود و شتاب صفر تا صد لونا GRE را به حدود ۹.۵ ثانیه می رساند. چنین شتابی قطعا برای خودروهای بنزینی هم قیمت به راحتی قابل دستیابی نیست اما لونا به عنوان یک ماشین الکتریکی با ارائه نهایت گشتاور در لحظه می تواند خیلی راحت تر از رقبای بنزینی شتاب بگیرد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است که برای جاده های ایران کاملا کافی به نظر می رسد.

ویدیو معرفی و مشخصات بستیون NAT

نیروی محرکه بستیون NAT از پیشرانه برقی ۱۶۳ اسب بخاری تامین می شود که می تواند  گشتاور  نهایی ۱۵۵ نیوتن متر را از طریق جعبه دنده تک سرعته به سمت چرخ های جلو گسیل کند. حداکثر سرعت مینی ون برقی ایران خودرو، ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت بوده و حدودا ۱۰ ثانیه زمان می برد تا سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت برساند.

ظرفیت باتری های بستیون ان ای تی ۵۴.۴ کیلووات ساعت اعلام شده که این خودرو به کمک این باتری ها می تواند نهایتا ۴۲۵ کیلومتر پیمایش داشته باشد. اگر بخواهین این باتری ها را به وسیله شارژ های خانگی شارژ کنیم به ۸.۴ ساعت زمان نیاز داریم اما برای شارژ کردن این باتری ها به وسیله  شارژر های DC  تنها به ۳۰ دقیقه زمان نیاز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.