بازدید سایت : ۷۸۵۸۷

◄ فروش قسطی نقدی تریلی با وام 1 میلیارد و 900 میلیونی و اقساط 9 ماهه + جزئیات

یک شرکت تولید کننده کامیون از آغاز طرح فروش قسطی و نقدی تریلی با وام 1 میلیارد و 900 میلیونی خبر داده است. این تسهیلات با سود 18 درصد و با دریافت 3 فقره چک به متقاضیان تعلق می گیرد.

فروش قسطی نقدی تریلی با وام 1 میلیارد و 900 میلیونی و اقساط 9 ماهه + جزئیات
تین نیوز |

یک شرکت تولید کننده کامیون از آغاز طرح فروش قسطی تریلی با وام 1 میلیارد و  900 میلیونی خبر داده است. این تسهیلات با سود 18 درصد و با دریافت 3 فقره چک به متقاضیان تعلق می گیرد.

بر اساس اعلام سایت های اطلاع رسانی فروش و بازار کامیون، شرکت سیبا موتور در این طرح که از پنجشنبه 5 مهرماه آغاز شده است، تعدادی تریلی به صورت نقد و اقساط به فروش خواهد رساند.

این سایت ها اعلام کرده اند که این کامیون ساز داخلی طرحی را با شرایط نقدی و اقساطی تریلی تک محور فاو FAW J6P-460 در دستور کار قرار داده است.

در این طرح به خریدارانی که تریلی فاو را با اقساط 6 ماهه و 9 ماهه خریداری کنند بیمه بدنه یکساله تعلق خواهد گرفت.

مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان پیش ‌پرداخت خرید قسطی و نقدی تریلی مذکور ۶۰ درصد قیمت کل این خودرو و مبلغ ۲ میلیارد و ۹۱۶ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۶۰۰ تومان است که متقاضیان باید در زمان ثبت ‌نام این مبلغ را به حساب شرکت واریز کنند.

وام فروش نقدی و اقساطی تریلی فاو تک محور

وامی که برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده است نیز مبلغ ۱ میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان در نظر گرفته شده است که نرخ سود تسهیلات مختلفی دارد.

نرخ سود وام خرید نقدی اعتباری کشنده تک محور فاو FAW J6P-460 در روش پرداخت ۳، ۶ و ۹ ماهه به ترتیب، بدون سود برای پرداخت ۳ ماهه، ۱۲ درصد در پرداخت ۶ ماهه و ۱۸ درصد نیز برای پرداخت ۹ ماهه اعلام شده است.

سررسید چک‌ در روش بازپرداخت ۳ ماهه به تعداد یک فقره به تاریخ ۵ دی ماه سال جاری و مبلغ یک میلیارد و ۹۴۴ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است.

متقاضیان خرید ۶ و ۹ ماهه هم باید به ترتیب دو و سه فقره چک با سررسید سه ماهه صادر کنند که تاریخ چک‌ها در بازپرداخت ۶ ماهه، پنج دی سال جاری و پنج فروردین سال ۱۴۰۴ با مبلغ یک میلیارد و ۵۵ میلیون و ۸۱۴ تومان برای هر چک، تعیین شده است.

خریداران کشنده با بازپرداخت ۹ ماهه نیز باید سه فقره چک به تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۳، ۵ فروردین سال ۱۴۰۴ و ۵ تیرماه ۱۴۰۴ در وجه شرکت صادر کنند. مبلغ هر چک نیز ۷۳۶ میلیون و ۷۳۹ هزار و ۱۴۲ تومان اعلام شده است.

براساس این گزارش، زمان آغاز بازپرداخت اقساط از دی ماه سال جاری است.

متقاضیان خرید کشنده تک محور FAW J6P-460 سیبا موتور می‌توانند سفارش خرید خود را در عاملیت‌های مجاز این شرکت ثبت کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.