بازدید سایت : ۴۳۸۰۵

◄ آغاز فروش نقدی و اقساطی خودرو بک X3 کرمان موتور

کرمان موتورکرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی بک X3 را آغاز کرده است. این خودرو با قیمت مصوب 1 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

آغاز فروش نقدی و اقساطی خودرو بک X3 کرمان موتور
تین نیوز |

کرمان موتور طرح فروش نقدی و اقساطی بک X3 را آغاز کرده است. این خودرو با قیمت مصوب 1 میلیارد و 50 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش تین نیوز، شرایط خرید اقساطی بک X3 متفاوت است. خریدار در طرح قسطی خودرو بک X3 باید مبلغ 800 میلیون تومان پیش پرداخت کنند. مدت زمان پرداخت اقساط این خودرو 12 و 24 ماهه است. در صورتی که مدت زمان پرداخت اقساط آن 12 ماهه تعیین شود، متقاضی باید هر سه ماه یک بار، 71 میلیون و 761 هزار و 700 تومان قسط بدهد.

در صورتی که زمان پرداخت اقساط 24 ماهه باشد، متقاضی ملزم به پرداخت مبلغ 42 میلیون و 158 هزار و 100 تومانی در هر سه ماه است. متقاضیان 90 روز بعد از تکمیل فرآیند خرید، خودرو را تحویل خواهند گرفت.

خودرو بک X3 پرو

بیشتر بخوانید:

پای مجلس به پرونده خودروساز متخلف باز شد!

مشخصات فنی خودرو بک X3

خودرو بک X3 یکی از خودروهای کراس اوور بازار است که با موتور 1.5 لیتری و قدرت 102 اسب بخار به بازار عرضه شده است. گشتاور این خودرو به 140 نیوتن متر می‌رسد و حداکثر سرعت  160 کیلومتر بر ساعت است. این خودرو در 11.4 ثانیه به شتاب 100 کیلومتری می‌رسد.

خودرو بک X3 به امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سانروف، فرمان برقی، ترین چرمی کابین، کروز کنترل، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه دیجیتال، دوربین و سنسور پارک عقب، کامیپوتر سفری، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر هشت اینچی، سیستم شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری و کشش مجهز شده است.

این خودرو تازه نفس و نسبتا جدید، به دلیل امکانات و قدرتی که دارد با خودروهای ام وی ام ایکس 22 و ام وی ام ایکس 22 پرو، جک اس 3 و سایپا آریا رقابت می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.