بازدید سایت : ۶۲۹۳۸

◄ فروش پیکاپ موسو گرند خان در ایران آغاز شد

برای اولین بار فروش پیکاپ جدید موسو گرند خان در ایران توسط نمایندگی های فروش این خودرو در ایران با قیمت قطعی 3,190,000,000 تومان آغاز شد.

فروش پیکاپ موسو گرند خان در ایران آغاز شد
تین نیوز |

برای اولین بار فروش پیکاپ جدید موسو گرند خان در ایران توسط نمایندگی های فروش این خودرو در ایران با قیمت قطعی 3,190,000,000 تومان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز، برای اولین بار فروش پیکاپ جدید موسو گرند خان در ایران توسط نمایندگی های فروش این خودرو در ایران با قیمت قطعی آغاز شد.

شرکت خودروسازی ایلیا، در تاریخ 17 مهرماه 1403 و برای نخستین بار، قیمت نهایی پیکاپ موسو خان را اعلام کرده است:صنایع خودروسازی ایلیا در راستای توسعه سبد محصولات خود و در ادامه تامین نیاز بازار به عنوان یک شرکت حال رشد و توسعه، بزودی خودروی KGM (سانگ یانگ)، موسو گرند تیپ خان را جهت عرضه به بازار ایران، معرفی می کند.  

این شرکت پس از طراحی و آماده سازی زیرساخت های لازم کارخانه خودروسازی ایلیا در شهر ساوه، برای تولید محصولات دارای شاسی مستقل طبق برنامه ریزی های انجام شده پس از تولید خودروی دایون، یک خودروی شاسی نردبانی مستقل جدید را به خط تولید می برد.

بیشتر بخوانید:

پای مجلس به پرونده خودروساز متخلف باز شد!

صنایع خودروسازی ایلیا، با برنامه ریزی در جهت عرضه و تولید خودروی پیکاپ "خان" گام دیگری در جهت ارائه محصولی با قابلیت های استفاده در مسیرهای صعب العبور و خاص برداشته است که بی شک مورد استقبال طرفداران خودروی آفرودی، شاسی بلند سواران و پیکاپ سواران می شود.

 

فروش پیکاپ

پیکاپ موسو

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.