بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

◄ فروش نیمه قسطی کامیون چینی در 2 کاربری با قسط های 36 ماهه و بازپرداخت 3 ماه یک بار+ جزئیات

مدلی که شرکت های تولیدی ماشین سنگین در پیش گرفته اند را باید فروش نیمه قسطی کامیون نامید .در این مدل قسمت عمده مبلغ کامیون به صورت قسطی و قسط ها را می توان ماهانه یا 2 ماه و یا 3 ماه یک بار پرداخت کرد.

فروش نیمه قسطی کامیون چینی در 2 کاربری با قسط های 36 ماهه و بازپرداخت 3 ماه یک بار+ جزئیات
تین نیوز |

مدلی که شرکت های تولیدی ماشین سنگین در پیش گرفته اند را باید فروش نیمه قسطی کامیون نامید .در این مدل قسمت عمده مبلغ کامیون به صورت قسطی و قسط ها را می توان ماهانه یا 2 ماه و یا 3 ماه یک بار پرداخت کرد.

در حالی که بازار کامیون با شوک افزایش قیمت دلار دست و پنجه نرم می کند تولیدکنندگان کامیون اقدام به فروش اقساطی محصولات خود کرده اند. وعده ایجاد تنوع در مدل های فروش که توسط شرکت های کامیون ساز مطرح شده بود این روزها به صورت فروش نیمه قسطی خود را نشان داده است. در این روش فروش، متقاضیان حدود یک سوم مبلغ کامیون را به صورت پیش پرداخت و نقدا می پردازند. الباقی مبلغ را که حدود دو سوم قیمت کامیون است نیز در اقساط مختلف که بلندمدت ترین آنها 36 ماه است به شرکت پرداخت خواهند کرد.

شرکت بهمن لیزینگ جزئیات طرح فروش قسطی کامیون امپاور BD300 در دو مدل باری و کمپرسی را با استفاده از تسهیلات اعتباری، اعلام کرد. براساس این گزارش، تحویل کامیون امپاور BD300 در دو مدل باری و کمپرسی در این طرح، ۴۵ روز کاری پس از تکمیل، تایید مدارک و عقد قرارداد اعلام شده است.

کامیون امپاور BD300 کمپرسی در طرح فروش اقساطی لیزینگی شرکت بهمن دیزل با پیش‌ پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۷۲۹ میلیون و ۸۶۵ هزار تومان از نیمه مهرماه با ارائه دو ضامن معتبر در دسترس متقاضیان قرار می ‌گیرد که مبلغ ۴۴ میلیون و ۱۲۴ هزار تومان متعلق به هزینه بیمه بدنه کامیون است.

قسط های 87 میلیونی برای خرید قسطی کامیون در 36 قسط

مدت بازپرداخت در شرایط فروش لیزینگی کامیون امپاور BD300 کمپرسی ، ۶، ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه در نظر گرفته شده است که امکان بازپرداخت اقساط در بازه زمانی یک، دو و سه ماه یک بار در نظر گرفته شده است. مبلغ اقساط ماهانه در روش بازپرداخت ۶ ماهه ۳۲۳ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در بازپرداخت ۱۲ ماهه ۱۷۸ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش ۲۴ ماهه، مبلغ ۱۰۷ میلیون و ۳۱۸ هزار تومان اعلام شده است. هر قسط در بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز مبلغ ۸۴ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان تعیین شده است. در بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ ماهه به ترتیب مبلغ ۲ میلیون ۲۹۸ هزار تومان یا ۳ میلیون و ۶۴ هزار تومان به مبلغ اقساط ماهانه بابت بیمه بدنه سال‌های بعدی اضافه خواهد شد.

شرایط بازپرداخت 2 ماه یک ‌بار قسط های کامیون چینی امپاور کمپرسی

مبلغ اقساط در روش بازپرداخت شش ماهه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، ۶۵۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۱۲ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۳۶۱ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۲۴ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۲۱۷ میلیون و ۱۵ هزار تومان تعیین شده که مبلغ ۴ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان بابت اقساط بیمه بدنه سال‌های بعد به‌آن اضافه می‌شود.

مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۳۶ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۱۷۱ میلیون و ۳۸۴ هزار تومان تعیین و مبلغ ۶ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان بابت بیمه بدنه سال‌های بعد به ازای هر ماه به آن افزوده خواهد شد. خریداران در این روش باید به ترتیب ۳، ۶، ۱۲ و ۱۸ فقره چک به صورت دو ماه یکبار در وجه شرکت صادر کنند.

شرایط بازپرداخت 3ماه یک ‌بار قسط های کامیون امپاور کمپرسی

در این روش نیز مبلغ پیش پرداخت و هزینه بیمه بدنه با روش اول و دوم یکسان است. خریداران در روش ۶ ماهه باید اقساط به مبلغ یک میلیارد و یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان را در دو چک سه ماهه پرداخت کنند. در روش ۱۲ ماهه باید ۴ فقره چک سه ماهه به مبلغ هر قسط ۵۴۹ میلیون و ۹۷۳ هزار تومان، صادر شود. در روش ۲۴ ماهه نیز مبلغ هر قسط ۳۲۸ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان در ۸ فقره چک سه ماهه تعیین شده است. در روش ۳۶ ماه هم خریداران باید ۱۲ چک سه ماه به مبلغ ۲۵۹ میلیون و ۲۴۳ هزار تومان در وجه شرکت صادر کنند. به ترتیب مبلغ ۶ میلیون و ۸۹۴ هزار تومان و مبلغ ۹ میلیون و ۱۹۳ هزار تومان به اقساط ۲۴ و ۳۶ ماهه بایت بیمه بدنه سال‌های بعد افزوده خواهد شد.

شرایط بازپرداخت ماهانه قسط های کامیون های چینی امپاور باری

مبلغ اقساط ماهانه در روش بازپرداخت ۶ ماهه ۳۳۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در بازپرداخت ۱۲ ماهه ۱۸۳ میلیون و ۸۰۷ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش ۲۴ ماهه، مبلغ ۱۱۰ میلیون و ۴۸۵ هزار تومان اعلام شده است. هر قسط در بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز مبلغ ۸۷ میلیون و ۴۵۹ هزار تومان تعیین شده است. در بازپرداخت ۲۴ و ۳۶ ماهه به ترتیب مبلغ ۲ میلیون و ۳۶۵ هزار تومان یا ۳ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان به مبلغ اقساط ماهانه بابت بیمه بدنه سال‌های بعدی اضافه خواهد شد.

شرایط بازپرداخت 2 ماه یک ‌بار قسط های کامیون های چینی امپاور باری

مبلغ اقساط در روش بازپرداخت شش ماهه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، ۶۷۷ میلیون و ۷۹ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۱۲ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۳۷۲ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است. مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۲۴ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۲۲۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان تعیین شده که مبلغ ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان بابت اقساط بیمه بدنه سال‌های بعد به‌آن اضافه می‌شود. مبلغ اقساط در روش بازپرداخت ۳۶ ماه با شیوه پرداخت دو ماه یکبار، مبلغ ۱۷۶ میلیون و ۴۳۸ هزار تومان تعیین و مبلغ ۶ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان بابت بیمه بدنه سال‌های بعد به ازای هر ماه به آن افزوده خواهد شد. خریداران در این روش باید به ترتیب ۳، ۶، ۱۲ و ۱۸ فقره چک به صورت دو ماه یکبار در وجه شرکت صادر کنند.

شرایط بازپرداخت 3 ماه یک ‌بار قسط های کامیون امپاور باری

در این روش نیز مبلغ پیش پرداخت و هزینه بیمه بدنه با روش اول و دوم یکسان است. خریداران در روش ۶ ماهه باید اقساط به مبلغ یک میلیارد و ۳۰ میلیون و ۶۲۶ هزار تومان را در دو چک سه ماهه پرداخت کنند. در روش ۱۲ ماهه باید ۴ فقره چک سه ماهه به مبلغ هر قسط ۵۶۶ میلیون و ۴۲۱ هزار تومان، صادر شود. در روش ۲۴ ماهه نیز مبلغ هر قسط ۳۳۸ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان در ۸ فقره چک سه ماهه تعیین شده است. در روش ۳۶ ماه هم خریداران باید ۱۲ چک سه ماه به مبلغ ۲۶۷ میلیون و ۶۲ هزار تومان در وجه شرکت صادر کنند. به ترتیب مبلغ ۷ میلیون و ۹۵ هزار تومان و مبلغ ۹ میلیون و ۴۶۱ هزار تومان به اقساط ۲۴ و ۳۶ ماهه بایت بیمه بدنه سال‌های بعد افزوده خواهد شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.