انتشار آخرین یافتههای وزارت حمل و نقل آمریکا درباره فناوری های بی سیم برای بهبود ایمنی حمل و نقل
تین نیوز |وزارت حمل و نقل آمریکا (USDOT) و نهاد Battelle (کسب و کارهای مبتنی بر نوآوری)، آخرین یافتهها و درسهای آموخته شده از اجرای پروژه TRP (بسته تجهیزات افزونه ایمنی حمل و نقل) را منتشر کردهاند.
پروژه TRP به طراحی و توسعه کاربردهای ایمنی برای ناوگان اتوبوسرانی کمک کرده است و با استفاده از ارتباطات خودرو به خودرو و همچنین ارتباطات خودرو با تجهیزات کنار مسیر به بهبود ایمنی تردد اتوبوسها و ایمنی عابرین پیاده می انجامد. این پروژه بخشی از پایلوت پیاده سازی مدل ایمنی وزارت حمل و نقل آمریکا در میشیگان است و در یک محدوده وسیع، منافع بالقوه فناوری ارتباطات برد کوتاه اختصاصی (DSRC) را در باند فرکانسی 5.9 GHz نشان می دهد و از تصمیمات مربوطه توسط NHTSA پشتیبانی می کند.
در طول مدت اجرای پروژه، USDOT و Battelle پنج کاربرد جلوگیری از برخورد را برروی اتوبوسهای حمل و نقل دانشگاه میشیگان پیادهسازی کردهاند که عبارتند از:
1- هشدار تصادفات واقع شده در جلو (FCW)
2-هشدار ترمز ناگهانی (EEBL)
3-هشدار سرعت عبور از پیچ (Curve Speed Warning)
4-هشدار عبور عابرین از محل تقاطع های مجهز به چراغ راهنمایی (PCW)
5-هشدار گردش به راست خودروها در جلوی اتوبوس (VTRW)
گزارش اخیردر مورد تأثیرگذاری DSRC برای ایمنی حمل و نقل، خلاصه ای از نتایج پروژه TRP را ارائه میدهد. به عنوان یکی از نتایج مهم این پروژه در صفحه 8 گزارش آمده است: فناوری DSRC به خوبی عمل میکند و هیچ مشکلی در اجرای کاربردهای TRP از ناحیه ارتباطات رادیویی DSRC وجود نداشته است.
برای دریافت منابع بیشتر مرتبط با این گزارش اینجا را کلیک کنید.
پروژه TRP به طراحی و توسعه کاربردهای ایمنی برای ناوگان اتوبوسرانی کمک کرده است و با استفاده از ارتباطات خودرو به خودرو و همچنین ارتباطات خودرو با تجهیزات کنار مسیر به بهبود ایمنی تردد اتوبوسها و ایمنی عابرین پیاده می انجامد. این پروژه بخشی از پایلوت پیاده سازی مدل ایمنی وزارت حمل و نقل آمریکا در میشیگان است و در یک محدوده وسیع، منافع بالقوه فناوری ارتباطات برد کوتاه اختصاصی (DSRC) را در باند فرکانسی 5.9 GHz نشان می دهد و از تصمیمات مربوطه توسط NHTSA پشتیبانی می کند.
در طول مدت اجرای پروژه، USDOT و Battelle پنج کاربرد جلوگیری از برخورد را برروی اتوبوسهای حمل و نقل دانشگاه میشیگان پیادهسازی کردهاند که عبارتند از:
1- هشدار تصادفات واقع شده در جلو (FCW)
2-هشدار ترمز ناگهانی (EEBL)
3-هشدار سرعت عبور از پیچ (Curve Speed Warning)
4-هشدار عبور عابرین از محل تقاطع های مجهز به چراغ راهنمایی (PCW)
5-هشدار گردش به راست خودروها در جلوی اتوبوس (VTRW)
گزارش اخیردر مورد تأثیرگذاری DSRC برای ایمنی حمل و نقل، خلاصه ای از نتایج پروژه TRP را ارائه میدهد. به عنوان یکی از نتایج مهم این پروژه در صفحه 8 گزارش آمده است: فناوری DSRC به خوبی عمل میکند و هیچ مشکلی در اجرای کاربردهای TRP از ناحیه ارتباطات رادیویی DSRC وجود نداشته است.
برای دریافت منابع بیشتر مرتبط با این گزارش اینجا را کلیک کنید.