بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

◄ کسب رتبه اول بندر خرمشهر در جشنواره شهیدرجایی خوزستان

بندر خرمشهر رتبه نخست جشنواره شهید رجایی خوزستان را کسب کرد.

کسب  رتبه اول بندر خرمشهر در جشنواره شهیدرجایی خوزستان
تین نیوز

اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر در جشنواره شهید‌رجایی خوزستان موفق به کسب رتبه نخست در شاخص‌های اختصاصی و عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر، جشنواره شهید‌رجایی خوزستان روز گذشته هم‌زمان با هفته دولت با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد.

در این جشنواره که به منظور معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار می‌شود، بندرخرمشهر در شاخص‌های اختصاصی و عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 رتبه نخست را کسب کرد.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط سازمان برنامه‌وبودجه خوزستان در حوزه شاخص‌های اختصاصی بندرخرمشهر از میان 75‌دستگاه مشمول ارزیابی، رتبه نخست را در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد کسب کرد.

هم‌چنین با توجه به ارزیابی‌های به عمل‌آمده از عملکرد نظام آموزش کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1396 بندرخرمشهر در گروه اقتصادی، تولیدی و امور زیر بنایی نیز موفق به کسب رتبه نخست شد و با اهدای لوح سپاس و تندیس مورد تقدیر قرار گرفت.

سال گذشته اداره‌کل بنادرودریانوردی خرمشهر در جشنواره شهید‌رجایی خوزستان موفق به کسب رتبه اول در شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شده بود.

بندر خرمشهر رتبه نخست جشنواره شهید رجایی خوزستان را کسب کرد

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.