بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

اتمام پروژه چهارخطه دزفول شوشتر تا دو سال آینده

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام می شود. در این مسیر اولویت نخست ما مسیر دزفول تا کهنک است.

اتمام پروژه چهارخطه دزفول شوشتر تا دو سال آینده
تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام می شود. در این مسیر اولویت نخست ما مسیر دزفول تا کهنک است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رحمان بهرامی افزود: مسیر کلی پروژه از ملاثانی شوشتر تا دزفول و ۱۳۰ کیلومتر است که چند پل خاص و رودخانه ای دارد.

وی که در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای چهارخطه کردن محور مواصلاتی و پر تردد دزفول به شوشتر سخن می گفت، افزود: درخواست ۳ هزار میلیارد تومان پول برای این طرح داده شده است. چند پل بزرگ رودخانه ای خاص مانند بندقیر، کهنک و سیاه منصور در این طرح قرار دارد و فعلاً اولویت تکمیل قطعه شوشتر -دزفول است.

بهرامی تاکید کرد: مسیر دزفول تا شوشتر حدود ۶۰ کیلومتر است که از این میزان ۲۰ کیلومتر آن چهارخطه شده و حدود ۲۶ کیلومتر باقی مانده است.

وی افزود: برای چهارخطه کردن این محور در سال ۹۹ در قراردادی با یک پیمانکار حدود ۱۲ کیلومتر آن اجرا شده است ولی مابقی مسیر به دلیل وجود معارض و پس از آن هم زمانی با تورم هنوز باقی مانده است.

بهرامی ادامه داد: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام می شود. در این مسیر اولویت نخست ما مسیر دزفول تا کهنک است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تا قبل از هفته دولت مناقصه انجام شده و عملیات اجرایی آغاز شود و اعتبار آن نیز از سوی نماینده شهرستان پیگیری می شود.

وی بیان کرد: اعتبار ملی در نظر گرفته شده در سال گذشته ۵۸ میلیارد تومان اما امسال ۴۵ میلیارد تومان است که بسیار کم است. از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در صورت تخصیص ۲۷ کیلومتر شوشتر تا دزفول طی دو سال تکمیل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد

    باسلام سالهاست که این مسیر پرتردد و ترانزیتی درست از جاده روستایی هم بدتر و خطرناکتره و همه ساله تلفات انسانی زیادی در مسیر داده میشه ،دلیل عدم تعریض و ۴بانده نشدن آن ،معلوم نیست،بر باعث و بانیش لعنت

  • ناشناس

    دین مردم دزفول، شوشتر و گتوند به گردنتون اگه بخواهید در اجرای این پروژه کوتاهی کنید