چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است و در اولویت کاری قرار دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه ضروری است و در اولویت کاری قرار دارد.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مسعود بیات منش در گفت وگویی رسانه ای چهار خطه کردن محور اهواز - خرمشهر - شلمچه را از مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان خوزستان عنوان کرد و گفت: این محور حدود ۱۲۰ کیلومتر بوده که ۲۴ کیلومتر آن در حال ساخت است و مابقی آن در ۲ سال آینده تکمیل می شود.
وی با اشاره به ساماندهی و آسفالت ورودی و خروجی مرز شلمچه افزود: در این مدت کوتاه، حدود ۳ هزار میلیارد ریال در محورهای خوزستان هزینه شده و هدف اصلی آن ایمنی راه های استان است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: به طور قطع با تکمیل طرح های اهواز - خرمشهر - شلمچه و اهواز - چذابه علاوه بر کاهش تصادفات می توان در بحث ترانزیت کالا و مسافر نیز خدمات بهتری را ارائه داد.
بیات منش اظهار کرد: توسعه و ایمنی محور شوش - عبدالخان - چذابه نیز جزو مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری بوده که تلاش می کنیم به بهترین شکل انجام شود.
وی افزود: کاهش تصادفات و ایمنی سفر، دو شاخص اصلی در بحث راه ها بوده که سرعت ساخت و رسیدگی به مرزهای چذابه و شلمچه نسبت به سال های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: برخی از طرح های راه استان مربوط به رفع نقاط حادثه خیز و گلوگاه هایی است که از سال های گذشته در محور اهواز به چذابه آغاز شده و به اتمام نرسیده بود؛ لذا یکی از طرح های مهم ما در سال جاری، تکمیل و چهارخطه کردن این محور است.
وی ادامه داد: در محور اهواز - چذابه نیز چهار پل بزرگ وجود دارد که فقط یکی از آنها ساخته شده بود و پل آهنی بستان، حمیدیه و سابله در دستور کار قرار گرفت.
بیات منش گفت: بخشی از طرح های راه سازی خوزستان مربوط به ساماندهی جاده ترانزیت و تسهیل در عبور و مرور منطقه مرزی چذابه است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.