بازدید سایت : ۱۷۹۲۷۴

تعامل دو جانبه شهرداری مینوشهر با فرودگاه آبادان

تعامل دو جانبه شهرداری مینوشهر با فرودگاه آبادان
|

تین نیوز |مدیر فرودگاه آبادان به همراه معاونین و مسئولان دوایر داخلی با سیاحی شهردار مینوشهر دیدار و در خصوص احیا و ایجاد فضای سبز مذاکره کرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، محمدرضا رضایی در این دیدار که در محل شهرداری مینوشهر انجام شد، اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن فرودگاه در حوزه شهرداری مینوشهر، تعامل و همکاری‌های برون‌سازمانی اصل تحقق اهداف مورد نظر در فرودگاه است.

وی در ادامه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای فرودگاه آبادان، گفت: تلاش مجموعه‌ی فرودگاه سرعت بخشیدن به زیبا‌سازی و ترمیم ظاهر و ایجاد فضای سبز فرودگاه است.

وی خاطرنشان کرد: همجواری فرودگاه با مینوشهر منطقه‌یی با پتانسیل‌ها و استعدادهای بالقوه و قطب گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، فرصت و امتیازی ویژه برای فرودگاه محسوب می‌شود.

مدیر فرودگاه آبادان از همکاری شهرداری مینوشهر در ایجاد و احیای فضای سبز بلواری ورودی فرودگاه و محوطه ورودی فرودگاه قدردانی کرد.

رضایی ادامه داد: فرودگاه آبادان دارای ظرفیت‌های مناسبی است که با برنامه‌ریزی مطالعاتی و جذب سرمایه‌گذار خصوصی می‌توان شرایط ایده‌آلی را در برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ایجاد کرد .

وی اظهار داشت: در حال حاضر آغاز عملیات پروژه پارک دو کیلومتری بلوار با توجه به اینکه طرح در مرحله ابتدایی است، تغییراتی در بخش ورودی فرودگاه ایجاد شده است.

هاشم سیاحی شهردار مینوشهر نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل سازمان‌ها و ادارات در جهت اعتلای شرایط منطقه گفت: زیباسازی، احیا و نگهداری فضای سبز بلوار ورودی فرودگاه، در برنامه این شهرداری قرار گرفته است.

شهردار مینوشهر ضمن اعلام ادامه تعامل در خصوص زیباسازی فرودگاه، تصریح کرد: زیباسازی میدان ورودی فرودگاه، ایجاد فضای سبز بلوار ورودی، پارکینگ خودرویی با همکاری مستمر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد اروند در حال انجام است و این همکاری تا پایان کامل طرح تداوم می‌یابد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • همشهری

    وقتی نمیتونید یه کار بزرگ را به خوبی تکمیل کنید نیاز نیست سنگ بزرگ بردارید. وقتی وارد بلوار فرودگاه میشوم فضای خوبی را ایجاد کردید و آدم لذت میبره که ناگهان با یه محوطه ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پر از نیزار و لجن بعد از منازل مواجه میشوم که کل این زحمتهای شما را زیر سوال برده.