بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ پروژه 11 میلیاردی سنگاپور برای کاهش گازهای گلخانه‌ای دریایی

در راستای تعهد سنگاپور به تحقیق و توسعه در بخش دریایی، موسسه دریایی این کشور (SMI) و دانشگاه فناوری یانگ (NTU) یک موسسه تحقیقاتی با سرمایه‌گذاری 11 میلیون دلار راه‌اندازی می‌کنند.

پروژه 11 میلیاردی سنگاپور برای کاهش گازهای گلخانه‌ای دریایی
تین نیوز

در راستای تعهد سنگاپور به تحقیق و توسعه در بخش دریایی، موسسه دریایی این کشور (SMI) و دانشگاه فناوری یانگ (NTU) یک موسسه تحقیقاتی با سرمایه‌گذاری 11 میلیون دلار راه‌اندازی می‌کنند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از seatrade-maritime، ایجاد یک مرکز انرژی و توسعه پایدار دریایی (MESD) در روز سه شنبه توسط وانگ‌ونگ‌سون، رئیس شورای SMI، در مجمع SMI 2017 اعلام شد.

وونگ مدیرعامل SMI گفت: چشم‌انداز MESD این است که این مرکز تبدیل به یک مرکز تحقیقاتی کاربردی در سطح جهانی با تمرکز بر سه حوزه اصلی تحقیق و توسعه، به ویژه مدیریت تولید انرژی و عملیات عملیات دریایی پایدار برای بنادر و آینده صنعت حمل‌ونقل شود.

لام کین یونگ، مدیر اجرایی NTU، نیز گفت: این مشارکت توسعه راه‌حل‌های همسو با حفظ محیط‌زیست را  برای کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای در صنعت دریایی و صنعت حمل‌ونقل مد نظر دارد. البته این کارِ محققان آینده دریایی نیز خواهد بود. همان کسانی که همچنان مرزهای نوآوری را گسترش خواهند داد.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.