بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

راه اندازی سامانه 3111 برای پاسخگویی به مسافران دریایی

مدیر بندر بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور گفت: با توجه به حجم وسیع تماس‌های مسافران در زمان بروز رخدادهای جوی و شرایط نامساعد آب و هوایی، سامانه تلفنی ۳۱۱۱ راه‌اندازی و به زودی عملیاتی می‌شود.

 راه اندازی سامانه 3111 برای پاسخگویی به مسافران دریایی
تین نیوز |

مدیر بندر بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور گفت: با توجه به حجم وسیع تماس‌های مسافران در زمان بروز رخدادهای جوی و شرایط نامساعد آب و هوایی، سامانه تلفنی ۳۱۱۱ راه‌اندازی و به زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مانا، محمد احمدی‌زاده، مدیر بندر شهید حقانی بندرعباس از  برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور راه‌اندازی سامانه تلفنی ۳۱۱۱ در این بندر به منظور ارائه اطلاعات دریایی به مردم،  پاسخگویی به پرسش‌های مسافران و گردشگران تا پیش از شروع طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۹۸ خبر داد.

احمدی زاده تصریح کرد: با توجه به حجم وسیع تماس‌های مسافران در زمان بروز رخدادهای جوی و شرایط نامساعد آب و هوایی، وجود پرسش‌ مستمر در زمینه باز یا بسته بودن بندر شهید حقانی و یا زمان حرکت شناورها به جزایر قشم، هرمز و لارک، سامانه تلفنی ۳۱۱۱ راه‌اندازی و به زودی عملیاتی می‌شود.

مدیر بزرگترین پایانه مسافری دریایی کشور اعلام کرد:  علاوه بر این، تابلوی ویژه‌‌ای نیز برای اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت برقراری سفرها و مسیرهای دریایی در ورودی بندر شهید حقانی نصب خواهد شد تا از این طریق مسافران عبوری نیز بتوانند آخرین اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند.

منبع: سايت خبری مانا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.