بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

نقشه راه فناوری های دریایی کشور تهیه و تدوین شد

نقشه راه فناوری های دریایی کشور تهیه و تدوین شد

تین نیوز | ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‎بنیان دریایی معاونت علمی‎و فناوری ریاست جمهوری به منظور اولویت‌بندی فناوری‌های مورد نیاز در حوزه دریا و دستیابی به اهداف سند توسعه دریایی کشور، به ترسیم نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور اقدام کرده است.
 

به گزارش تین نیوز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور با همکاری همه­ ارگان‎های دریایی، خبرگان و متخصصین دریایی در مهرماه سال 93 برنامه‌ریزی شده است. 
 
بر اساس این گزارش با توجه به چارچوب کلی فرآیند تدوین که در دومین جلسه با مدیران پژوهشی سازمان‎های دریایی به تصویب رسید، نیازهای فناوارانه سازمان‎ها در قالب فرم‎های نظرخواهی دریافت و در 9 حوزه کلی دسته‎بندی شدند. در نهایت با برگزاری جلسات خبرگی در حوزه‎های 9 گانه که با حضور متخصصین سازمانی، صنعتی و دانشگاهی برگزار شد، نسخه اولیه نقشه‎راه فناوری‎های دریایی تهیه و تدوین شده است. 
 
لازم به ذکر است، ستاد در نظر دارد به منظور رفع کاستی‎ها و جمع‎بندی نهایی، اولویت‎های شناسایی شده را مورد نقد سازمان‎های ذیربط قرار دهد. بدین منظور پیش‎نویس نقشه‎راه فناوری‎های دریایی کشور جهت ارسال نظرات و پیشنهادات در اختیار سازمان ها قرار گرفت.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.