بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

پروژه و آسفالت راه‌های روستایی نوشهر ۲۱ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

تین نیوز | مسئول اداره راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه و آسفالت راه‌های روستایی نوشهر 21 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.
 
سهراب طور شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات راه‌های روستایی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه در شهرستان نوشهر 380 کیلومتر راه روستایی وجود دارد، اظهار داشت: از این میزان 238 کیلومتر آسفالت شد و 93 کیلومتر بصورت شوسه و 43 کیلومتر دیگر نیز خاکی است.
 
وی با اشاره به اینکه شاخص آسفالت در نوشهر بسیار مطلوب است، ادامه داد: شهرستان نوشهر در حوزه آسفالت دارای شاخص 62.6 درصد است در حالی که شاخص استانی 52.5 درصد است و شاخص کشوری نیز 63.5 درصد و بنابراین شاخص آسفالت در نوشهر نزدیک به شاخص کشوری است.
 
مسئول اداره راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران به مشکلات موجود درباره آسفالت راه‌های روستایی نوشهر اشاره کرد و گفت: عمر بالای 15 سال آسفالت در نوشهر از مشکلاتی است که این شهرستان با آن مواجه است و حدود 68 کیلومتر از آسفالت‌های راه‌های روستایی نوشهر دچار فرسودگی شدید هستند که نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارد که برای تحقق این امر نیاز به 10 میلیارد و دویست میلیون تومان اعتبار است.
 
این مسئول تصریح کرد: برای 43 کیلومتر راه روستایی خاکی نیازمند 6 میلیارد و 450 میلیون تومان اعتبار است که اگر بخواهیم در این بخش ها به‌صورت دولتی نگاه کنیم این پروژه‌ها سال‌ها طول می‌کشد تا به سرانجام کامل برسد.
 
مسئول اداره راه روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه نوشهر  فقط یک میلیارد و 210 میلیون تومان اعتبار مصوب داشت که رقمی ناچیز بود به تشریح برنامه‌های این اداره در سال 93 برای شهرستان نوشهر پرداخت و افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام سال‌های 90 تا 93 در اولویت قرار دارد و پس از آن وارد پروژه‌های جدید خواهیم شد.
 
طور عنوان داشت: نوشهر 12 کیلومتر پروژه راه روستایی نیمه‌ تمام در طول 51 کیلومتر دارد که به چهار میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است و اگر این اعتبار تامین باشد تمامی پروژه‌های نیمه تمام از سال 90 تا 92 تکمیل می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در نوشهر 28 کیلومتر قرارداد آسفالت راه روستایی در مرحله اول داریم، بیان کرد: با توجه به شرایط موجود این آمادگی وجود دارد تا به 100 کیلومتر هم برسد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.