◄ کارتخوان تاکسیها و مشکلات راننده و مسافران
شرکت توسن در ابتدا قول واریز وجه بدون مالیات و در کمتر از 24 ساعت را داده بود که با توجه به استقبال رانندهها این موضوع حتی 48 ساعت و حتی یک هفته یکبار پرداخت داشتهاند.
یک راننده مشغول به کار در خط صادقیه- پونک، درباره مشکلات موجود در حوزه کاری خود هنگام استفاده از دستگاههای کارتخوان توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار تیننیوز، این راننده در گفتگو با تیننیوز عنوان کرد: شرکت تاکسیرانی با طرح کارتبلیت مترو، بعضی از تاکسیهای خطی را ملزم به استفاده ازدستگاه کارتخوان کرده است.
این راننده تاکسی گفت: سازمان تاکسیرانی در گذشته به رانندهها پیشنهاد کارتخوان سیار را داده بود که با استقبال رانندهها هم مواجه شد.
وی ادامه داد: با این که رانندههای تاکسی کرایه خود را باید به صورت نقد دریافت کنند اما شرکت ارائهکننده خدمات بانکی با نام توسن در ابتدا قول واریز وجه بدون مالیات و در کمتر از 24 ساعت را داده بود که با توجه به استقبال رانندهها این پرداختها با 48 ساعت و حتی یک هفته تاخیر انجام شده است.
وی با اشاره به اعتراض رانندهها نسبت به این رویه اظهار کرد: رانندهها دستگاه کارتخوان را برداشتهاند اما مسافران خواستار استفاده از دستگاه کارتخوان هستند. اما با توجه به شرایط گفتهشده رانندهها تمایل به ادامه همکاری با شرکت توسن را ندارند.
این راننده تاکسی ازجمله دلایلی که این دستگاه جمعآوریشده است را واریز نکردن بهموقع پول، واریز ناقص وجه کرایه و ثبت نشدن جزئیات واریزی عنوان کرد.