بازدید سایت : ۷۹۱۸۴

◄ چرا واردکنندگان کامیون دست دوم وارداتی از دولت طلبکار هستند؟

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیونداران اصفهان در پاسخ به توقعات واردکنندگان کامیون های دست دوم گفت: قرار نبوده این افراد کامیون های به روز FH یا اسکانیا و یا .....را بفروشند و برای کامیون وارداتی ثبت نام کنند و حالا هم در تحویل اسقاط آن از دولت طلبکار باشند و سرمایه حدود ۱۶۰ هزار فرسوده سوار را زیر سوال ببرند.

تین نیوز |

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کامیونداران اصفهان در پاسخ به توقعات واردکنندگان کامیون های دست دوم گفت: قرار نبوده این افراد کامیون های به روز FH یا اسکانیا و یا .....را بفروشند و برای کامیون وارداتی ثبت نام کنند و حالا هم در تحویل اسقاط آن از دولت طلبکار باشند و سرمایه حدود ۱۶۰ هزار فرسوده سوار را زیر سوال ببرند.

به گزارش تین نیوز، محسن جلالی در پاسخ به اعتراض این افراد به قیمت گواهی اسقاط خودرو که به اعتقاد آنان قیمت بالایی دارد، تاکید کرد: این افراد می گویند اسقاط در آن زمان  ۹۷ میلیون تومان بوده و انتظار دارند با این تورم باز هم اسقاط به همان قیمت به ایشان داده شود، سوال اینجاست که آیا آنان حاضر هستند کامیون وارداتی را برای مثال به قیمت ۴ میلیارد به دست ایشان رسیده با همین قیمت در بازار به فروش برسانند یا صحبت از 6 الی هفت میلیارد تومان است؟

بیشتر بخوانید:

وی با توجه به اطلاعیه هایی از سوی واردکنندگان کامیون  با عنوان «تجمع مالکان کفن‌ پوش کامیون‌ های وارداتی» در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، به خبرنگار ما گفت: چرا این انتظار وجود دارد که فرسوده سوار که 30 سال در بدترین شرایط کاری در حال خدمت رسانی به این آب و خاک بوده کامیون خود را به قیمتی که وارد کنندگان توقع دارند، اسقاط کند؟

این فعال صنفی با بیان این که معتقد است همان دلالی که کامیون اروپایی را وارد کرده و حالا قصد فروش آن را دارد  برگه اسقاط را هم خریداری کرده است، عنوان کرد:  افرادی که می گویند گواهی اسقاط را باید دولتی بدهد، مگر دولت کامیون دارد که اسقاط کند و به آنان بدهد؟ کامیون های اسقاطی و در حال کار شاید هر کدام وسیله امرار معاش دو الی چهار خانواده هستند.

وی در پاسخ به این اظهارات که کمبود کامیون وجود دارد و ورود این کامیون های وارداتی می تواند کمبود کامیون را جبران کند، تاکید کرد: نه تنها هیچ باری زمین نمانده است  بلکه برای هر یک بار پنج کامیون در نوبت هستند.

او افزود: با این روش که دولت در پیش گرفته و وارد کنندگان در پی واردات کامیون هستند، دیری نخواهد گذشت که فضایی برای سو استفاده  سرمایه دار مهیا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید یاد بگیریم که به حقوق صنفی همکاران احترام گذاشته و راضی نشویم که برای رسیدن به اهداف شخصی خودمان زحمات 30 سال  همکاران زحمت کش را  را زیر پا له کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    شما اگه دلال اسقاط فروش نیستی یه اسقاط سالم واسه من پیدا کن ببینم

    • علی

      قبل اقدام به خرید وارداتی اقدام بع خرید فرسوده میکردی مگه دعوت نامه فرستادن که اومدی و منت سر دولت میزارید و سرمایه شخصی میکنید و ادعای عدم استفاده از خدمات دولتی دارید همین قانون نوسازی و واردات ناوگان 3سال کار خودش خدمات دولتی هستش

  • محمدآقای پاسخ

    سلام توراست میگوی هشت ماه پول اسقاط راوایزکردم هنوز تونستم تست

  • soori پاسخ

    وجدانن خسته نشدی از درج این اخبار دروغ
    همه اینهایی که تو این تجمع هستند رانندگان هستند اون وارد کننده بی همه چیز و دلال سود خودشو برده کنار رفته و راننده بدبخت بی نوار رو رها کرده
    تو را به ساعت خبر دروغ نزار

  • رضا پاسخ

    ما طلبکاریم که باپول خودمان بدون هیچ گونه تسهیلات دولتی اقدام به نوسازی کرده ایم
    اما شما اصلا طلبکار دولت نیستید که میخاهید یه ماشین اسقاطی خودتان را به دولت بدهید در عوض یک ماشین به قول ۶میلیاردی کلید به کلید تحویل بگیرید
    بنازم به روتان
    اگه پست منو نذارید بی وجدانی کرده اید

    • حامد محمدزاده

      دوست عزیزی که خودت رو طلبکار دولت میدونید،این طرح طرح نوسازی ناوگان فرسوده بوده ،یعنی کسی که فرسوده سوار بوده نه شما!!! شما هم فرسوده نداشتی و اومدی ماشینت رو از خوب به عالی تبدیل کنی و حالا هم حقی رو که مال دیگری بوده رو الان داری طلب میکنی،

    • رضا

      به گفته شما مگر دولت اسقاط دارد
      دولت اسقاط به گفته شما ۱ میلیاردی ندارد اما دولت ماشین ۶ میلیاردی دارد که بدهد به من وشما

  • عباس مهدوی پاسخ

    تنها نظری که دارم خواهشم از رهبرم هست که ما رانندهای کهنه سوار داره بهمان ظلم میشه و قیر از خدای متعال هیچ پشت پناهت نداریم عاجزانه تقاضا کمک داریم یا حق

  • ن پاسخ

    فکرکنم شماهم بادلالهای اسقاط فروش همچون کریمی همصداشدی

  • مصطفی علیپور پاسخ

    دورود بر وجدان بیدار شما جناب جلالی
    متاسفانه عامل اصلی بر هم زدن قیمت و تولید تورم در دستان مردمان کشورمان بوده و هست دولت و نظام هیچ نقشی در ایجاد تورم و رکود نداشته و ندارد ما عادت داریم با مشاهد اندکی سود در هر شغلی یا صنفی با حداکثر توان هجوم برده و باعث افزایش قیمت و ایجاد حباب فیک باشیم
    از قدیم گفتند از ماست که بر ماست
    و در صورت شکست در همان فرصت طلبی دست به تحسن و تخریب نظام دولت کنیم مصداق این حرف بورس بود که در عرض چند ماه با شکست روبرو شد

  • حامد پاسخ

    من از مسئولین خواهش میکنم طبق قانون عمل کنید تا حق من فرسوده دار تباه نشود و بتوانم طبق قانون که برای من فرسوده دار وضع شده صاحب کامیون مدل بالا بشوم

  • فرسوده دار پاسخ

    یک چه تعداد ناوگان وارد شده
    چه تعداد ترخیص شده
    چه تعداد پلاک شده
    چه تعداد. بدون پلاکن
    چه تعداد از فرسوده های خارج شده تو مرکز اسقاط رفتن برای ذوب
    چه تعدادی تو مراکز اسقاط نامه فرسوده دارن و احتکار کردن

    چندتا وارد کننده قرارداد دارن با سازمان چرا اسمشون اعلام نمیشه
    چه تعداد وارد کردن هر کدوم
    چرا با وجود تخلف بازم ثبت سفارش میکنن

  • Arya پاسخ

    اقا به داد راننده کهنه سوار برسین نزارین که یه عده از خدا بی خبر قانونی که برای راننده تصویب شده رو دور بزنند این سری ادم ها سیری ناپذیر هستند و تا.این لحظه از این قانون واردات سو استفاده کرده با سرمایه ای که در دست دارند هر کدام چند وارداتی خریداری کرده اند لطفا این حق را از دلال و نمایشگاه دار بگیرید و بگذارید حق اصلی به حقدار برسد چرا مطالبه گری حق فرسوده سوار انقدر برای یکسری دلال راننده نما واقعا تلخ است و با توهین و پرخواشگری به ما حمله میکنن ما حقمان را میخواهیم

    • اسدابادی

      اینا میگن شما که حقتون هست لال بشید و چیزی نخواید به ماهم کمک کنیدتا از دولت چیزی که حقمون نیست رو بخوایم

  • Hamed پاسخ

    این حق تنها مطعلق به فرسوده دار هست و باید به راننده مظلوم فرسوده دار و زحمت کش برسه چرا باید بچه مایه و دلال از این قضایا سود ببرند یه عده جماعت از خدا بی خبر من ادم میشناسم زمین های کشاورزیش و گوسفنداشو فروخته سه تا خریده و فروخته روی هر کدوم سه ملیارد سود کرده چرا باید اینجوری باشه چرا باید نهاد مدیریتی نباشه تا حق به حقدار برسه این نا عدالتی فشارش فقط به راننده فرسوده سوار بیچاره میاد ایا کسی هست که عدالت رو برقرار کنه

  • علی حاتمی پاسخ

    سلام خدمت دوستان عزیزم اینجانب کارشناس ارشد حسابداری کامیون دار و کارمند شهرداری هستم ما چطوری میتونیم ناوگان حمل و نقل خود را بروز کنیم، فقط با حمایت همه طوری که قید کامیون های زیر ۱۵ سال بزنیم آن ریسی که میگویند ۳۰ سال کامیون دار زحمت کشیده الآن صاحب گاراژ است حال ندارد ماشین خودش بروز کند و جان راننده خودش امن تر کند چون بچه خودش نیست که می خواست ۵ سال پیش همین کامیون
    اف هاش ۵۰۰ را دولت با ۵۰ میلیون به صورت قسطی به راننده می داد اگر زرنگ بود مثل بقیه گرفته بود پس خود کرده را تدبیری نیست این افراد ناوگان حمل و نقل را به هم زده اند منم کامیون لیلاند مدل ۶۰ داشتم چطوری پارسال اف هاش ۵۰۰ پلاک کردم مگه دولت به من فرست داده بود و از شما ها گرفته بود و در نهایت عاجزانه از طرف خودم خواهشمندم با حمایت دولت در به روز کردن جاده ها بدور از کامیون های چینی جان رانندگان زحمتکش را ایمن ببخشیم. با تشکر..