بازدید سایت : ۶۹۱۴۹

◄ عدم رسیدگی ایران خودرو به شکایت افت مدل خودروی رانندگان سواری کرایه/ واگذاری خودروی مدل 1401 در سال 1402

برخی رانندگان سواری کرایه بین شهری می گویند با وجود ثبت شکایت افت مدل خودرو، اقدامی در این خصوص از سوی ایران خودرو صورت نگرفته است.

عدم رسیدگی ایران خودرو به شکایت افت مدل خودروی رانندگان سواری کرایه/ واگذاری خودروی مدل 1401 در سال 1402
تین نیوز

در حالی که  هشتم مرداد ماه امسال اعلام شد، آن دسته از رانندگان ناوگان عمومی سواری کرایه که از شرکت ایران خودرو، سمند سورن بنزینی  مدل ۱۴۰۱ را در سال۱۴۰۲ تحویل گرفته اند می توانند خسارت افت مدل دریافت نمایند، اما برخی از رانندگان عنوان می کنند که ایران خودرو به این تعهد خود عمل نمی کند.

به گزارش تین نیوز،  چندی پیش اعلام اطلاعیه ای با این محتوا به رانندگان سواری کرایه اعلام شد: به آگاهی همکارانی که از شرکت ایران خودرو، سمند سورن بنزینی مدل ۱۴۰۱ را در سال۱۴۰۲ تحویل گرفته اند می رساند جهت برخورداری از خسارت افت مدل با سامانه امور مشتریان شرکت ایران خودرو به شماره  ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و شکایت خودرا ثبت نمایند و یا به دفاتر منطقه ای شرکت ایران خودرو مراجعه و ثبت شکایت نمایند. طبق اعلام شرکت ایران خودرو، خسارت افت مدل بعداز ثبت شکایت در سامانه امور مشتریان به مالکان خودروهای فوق پرداخت خواهد شد.

اکنون اما برخی رانندگان سواری کرایه بین شهری به خبرنگار ما می گویند با وجود ثبت شکایت اقدامی در این خصوص از سوی ایران خودرو صورت نگرفته است.

پیامک ایران خودرو برای ثبت شکایت

یکی از این رانندگان به تین نیوز گفت:  چند بار با ایران خودرو تماس گرفتم، هر بار کارشناسان این شرکت بعد از بیش از نیم ساعت ماندن در صف انتظار جهت پاسخگویی به ثبت شکایت افت مدل خودرو، ما را به همدیگر ارجاع می دهند و می گویند از این موضوع اطلاع نداریم.

وی ادامه داد: در نهایت یکی از کارشناسان ایران خودرو در پاسخ به درخواست بنده، گفت مدل خودروی  ۴۰۱  درست است ولی گارانتی خودرو از سال  ۴۰۲ شروع شده است.

این راننده سواری کرایه بین شهری افزود: وقتی عنوان کردم به خاطر مدل خودرو و زمان تحویل خودرو می خواهم ثبت شکایت کنم، هر بار یک بهانه ای مطرح کردند تا این که امروز گفتند رانندگان عمومی باید از طریق معرفتان اتحادیه خود پیگیر باشید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.