بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ قطارهای خلیج‌فارس در مسیر مشهدالرضا

قطارهای 4تخته خلیج‌فارس شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را در مسیرهای مختلف کشور جا به‌جا می‌کند.

قطارهای خلیج‌فارس در مسیر مشهدالرضا
تین نیوز

 قطارهای چهار تخته خلیج‌فارس شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با امکانات و خدمات مناسب، مسافران و زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع)  را در مسیرهای مختلف کشور جابه‌جا می‌کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا قطارهای چهار تخته خلیج فارس، طی ماه‌های آبان و آذر در مسیرهای مختلف و به صورت رفت‌وبرگشت به مسافران و زائران خدمات ارائه می‌کند.

قیمت بلیت این قطارها در حالت نرمال و در مسیر تبریز-مشهد 800 هزار ریال، قزوین – مشهد 654 هزار ریال، تهران– تبریز490 هزار ریال، تهران- مراغه255 هزار ریال، تهران – مهاباد 463 هزار ریال و تهران– اصفهان 397 هزار ریال است.

 با توجه به شناور بودن قیمت بلیت قطارها، مبالغ مورد بالا بسته به ایام و فصول سال ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد.

خدمات پذیرایی در قطارهای چهار تخته خلیج فارس از قبیل: پذیرایی در کوپه شامل بدو سیر و عصرانه به صورت رایگان و پذیرایی صبحانه، ناهار و شام به درخواست مسافر، آب آشامیدنی، تنوع غذایی و نوشیدنی، بسته پذیرایی(نوشیدنی- میوه- تنقلات) بسته به مسیر و زمان حرکت قطارها به مسافران گرامی ارائه می‌شود.

از تجهیزات و امکانات قطار یاد شده می‌توان به داشتن سیستم صوتی و تصویری، مجله و روزنامه، سیستم تهویه مطبوع و... یاد کرد.

هموطنان گرامی برای تهیه و خریداری بلیت قطارهای رجا می‌توانند به روش‌های مختلفی از جمله: اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه 1539 و  دفاتر فروش بلیت مجاز سراسر کشور، اقدام کنند.

شرکت رجا به منظور اطلاع‌رسانی تخفیفات دوره‌ای و لحظه‌ای بلیت قطارهای خود، کانال تلگرامی «سفر ارزان» را به نشانی safararzan1539@ راه‌اندازی کرده است.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش بلیت قطار، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ 1539 تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجا نیز آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.