بازدید سایت : ۷۹۱۸۴
نظارت بر بهبود عملکرد با نصب ۲۰ دستگاه آغاز شد؛

◄ نظرسنجی مکانیزه از مسافران در ایستگاه راه‌آهن تهران

یکی از برنامه‌های اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از این‌رو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابی‌ها مدنظر قرار دارد.

نظرسنجی مکانیزه از مسافران در ایستگاه راه‌آهن تهران
تین نیوز |

۲۰ دستگاه مکانیزه نظرسنجی در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران نصب شد تا مسافران ابزاری برای انتقال دیدگاه‌های خود و نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها داشته باشند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، عابدین هادی‌نژاد مدیرکل راه‌آهن تهران از نصب ۲۰ دستگاه باهدف نظرسنجی مکانیزه از مسافران در ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد و گفت: هدف اصلی نصب این دستگاه‌ها نظارت و ارزیابی بر واحدهای اجرایی، بهبود عملکردها و رضایتمندی مسافرین از ارائه خدمات در ایستگاه راه‌آهن تهران است.

وی افزود: با نصب ۲۰ دستگاه مکانیزه نظرسنجی باهدف اصلی استفاده از نتایج، بهبود عملکردها است و ارزیابی ابزار و فرآیندی برای نشان دادن ایرادها و اشکالات واحدها و تجلیل از برگزیده‌ها، راهکاری برای تشویق دیگر واحدهای ارائه خدمات در ایستگاه‌های مسافری است.

هادی‌نژاد در رابطه با سامانه الکترونیکی نظرسنجی‌ها گفت: یکی از برنامه‌های اصلی، الکترونیکی کردن خدمات اجرایی به منظور افزایش سرعت، کیفیت و رضایتمندی مردم است، از این‌رو به عنوان محور ویژه و جداگانه در ارزیابی‌ها مدنظر قرار دارد.

وی ادامه داد: نظر مسافران به عنوان کسانی که از واحدهای اجرایی خدمات‌رسانی در ایستگاه راه‌آهن تهران استفاده می‌کنند می‌تواند در شناسایی نقاط قوت و ضعف واحدهای خدمات رسان را یاری کنند.

وی تاکید کرد: با این اتفاق جدید، در واقع نیازها و کمبودهای ایستگاه راه‌آهن تهران، با تحقیق و نظرسنجی روشن خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    لطفاً برای قشر کم در آمد هم قطار بزارید. همه قطارها شده پنج ستاره و بسیار گران ، قطارهای چهار ستاره تهران مشهد هم بسیار کم هست.

  • ناشناس پاسخ

    لطفا قطارهای نسبتا قدیمی هست یا بیشترین استفاده ازشون شده، اساسی نطافت بشه، قطار شماره353 بقدری روکش تخت‌ها کثیف بود که وقتی گرم میشد و در کوپه بسته بود، بو میگرفت، حالا حتی یه مسافر که مورد داشته باشه کل کوپه قابل نفس کشیدن نیست، دیوارهای کوپه رنگش مات شده، ای کاش همه مثل قطار شماره 333 باشه عالی بود

  • آرتین زیباچهر پاسخ

    امروز ۸صبح سایت پیش فروش بلیت اسفندبارشد ولی اصلا نتونستیم بلیت بخریم همون اول۵دقیقه نشد همه پر شدوبلیت تموم شد..چرا آخه انقد قطار کمه؟ چطوری انقد سریع پرشد؟ انگارازقبل تکمیل بودن😔

  • ناشناس پاسخ

    از قطار پیاده میشی حتی دوتا چرخ نزاشتن مسافر راحت باشه آسانسور مسیر چرخ هیچی نداره برید ایستگاه شیراز رو ببینید اینجا مثلا تهرانه افتضاح بدون امکانات واقعا جای تاسفه

  • صادقی ارجمند پاسخ

    سلام خسته نباشید خستم ببینم چرا سایت قطار از طریق موبیل بسته شده است همیشه ما از بلیط از گوشی می گرفتیم ولی حاله نمیشه واقعان خیلی ساخت شد بلیط گرفتن برای مردم واقعان رسیدگی بکنید خیلی شما متشکریم

  • علی پرستش پاسخ

    با سلام و خسته نباشید ما با شماره قطار 221 6/30 از گرگان به تهران بلیط داشتیم متاسفانه قطار 4 ساعت دیررسید هیچ مسئولی جوابگو نبود دوماً رییس قطار یه فرد مجرد آقا رو آورده توی کوپه خواهران تا مقصد تشریف داشتن وجدانا ژنو بچه خودش باشد این کارو میکنن؟ پس اساسنامه و قانون کجاست لطفاً پیگیری کنید

  • علی پرستش پاسخ

    باسلام و خسته نباشید ما تعداد سه نفر با شماره قطار 220 از تهران به گرگان حرکت کردیم که حدود سه ساعت قطار دیر رسید لطفاً پیگیری کنید با تشکر