بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ عملکرد اداره کل راه‌آهن هرمزگان در هفت ماهه سال ۹۷

عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان یازده میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۹ تن کالا و محمولات بوده که رشد سه‌درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۱۵ تن کیلومتر شده که رشد پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

عملکرد اداره کل راه‌آهن هرمزگان در هفت ماهه سال ۹۷
تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، گفت: عملکرد هفت ماهه این اداره کل در زمینه بارگیری، چهار میلیون و ۳۷۶ هزار و ۲۲۵ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری شامل: کانتینر و محمولات ترانزیت بوده که از مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندر شهیدرجایی بارگیری شده و به مقاصد مختلف داخلی و کشورهای مشترک‌المنافع ارسال شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری افزود: در زمینه تخلیه نیز به میزان هفت میلیون و ۲۷۸ هزار و ۹۶۴ تن انواع محمولات و موادمعدنی در سایر خطوط تخلیه این اداره‌کل شامل: پالایشگاه، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس (بارکو)، بندر شهیدرجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه‌شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت‌درصد رشد داشته است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان یازده میلیون و ۶۵۵ هزار و ۱۸۹ تن کالا و محمولات بوده که رشد سه‌درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن کیلومتر مرزی به میزان چهار میلیارد و ۵۵۹ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۱۵ تن کیلومتر شده که رشد پنج‌درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز پنج میلیون و ۳۳۱ هزار و ۸۰۸ تن کالا بوده که رشد یک‌درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده‌ایم و در زمینه بارگیری کانتینر نیز با حمل ۲۴‌هزار ۶۱۵ (TEU) بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد رشد داشته است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.