◄ خدمات همکاران ریلی زمینهساز اعتماد نظام به راهآهن
رد پای روابط عمومی در همه موفقیت های راهآهن دیده میشود.

سرپرست راهآهن با تاکید بر اینکه کارکنان روابط عمومی سربازان سازمان هستند و رد پای آنها در تمام موفقیتهای سازمان دیده میشود، گفت: توجه به ظرفیتهای داخلی و نیروی انسانی متخصص، در اولویتهای برنامههای آتی راه آهن قرار دارد.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی راهآهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی های ستاد و مناطق راهآهن با اشاره به نقش موثر و ارزشمند روابط عمومیها در ارتقای جایگاه سازمان، گفت: فعالان روابطعمومی با استفاده از روشهای مختلف، موجب جریانسازی و ایجاد ارتباط میان سازمان و بیرون از آن میشوند.
وی خواستار برگزاری جلسات بیشتر با اعضای روابط عمومی ستاد و مناطق راهآهن شد و تصریح کرد: علاوه بر ارتباط حضوری با مناطق، در این جلسات، مسائل مرتبط با روابط عمومیها، بررسی و نقطه نظرات مدیریت راهآهن در زمینه اقدامات مرتبط به روابط عمومی عنوان خواهد شد.
سرپرست راهآهن با یادآوری اینکه دیدگاه وی طی سالهای مختلف حضور در راهآهن عنوان شده است ، گفت: در دوره جدید خدمت، نگاه به ظرفیت انسانی در داخل راهآهن از اهمیت ویژهای برخوردار است و حضور نیروهای توانمند، نجیب، دلسوز و متخصص راهآهن، توفیقات بزرگی را برای راهآهن به دنبال داشته است.
رسولی با تاکید بر اینکه وجود نیروهای با نشاط و علاقمند ، موجب افزایش انگیزه در راهآهن می شود ، گفت: درخانواده راهآهن،کارکنان ارزشمندی حاضر هستند که پشتوانه خدمات مدیران در راهآهن محسوب میشوند.
وی با یادآوری فرمایشات حضرت علی (ع) مبنی برحفظ حقوق کارگران و قدردانی از زحمات آنان گفت: مدیران بخشهای مختلف راهآهن باید این سخنان را مد نظر داشته باشند و با استفاده از روشهای مختلف موجود، آن را عملی کنند.
وی با قدردانی از زحمات و اقدامات سعید محمدزاده مدیرعامل سابق راهآهن، با تشریح برنامههای خود، افزود: تمام کارهایی که تا کنون انجام دادهام به پشتوانه خدمات بدنه راهآهن بوده و اعتماد نظام، دولت، مجلس و سازمان برنامه و بودجه ناشی از اقدامات صورت گرفته در بدنه راهآهن است.
وی خواستار حفظ و ترویج روحیه سر زندگی، امید به آینده و شادابی شد و اظهار داشت: معتقد به شعار نیستم و میدانم که آنچه که وعده میدهم مورد ارزیابی قرار میگیرد.
رسولی با اشاره به اینکه در همه قسمتهای راهآهن، تخصص، دلسوزی، نجابت، علاقه و اعتماد به خدمترسانی همکاران قابل مشاهده است، افزود: خانواده راهآهن متشکل از همه افرادی است که به اداره این شرکت و حرکت قطارها کمک میکنند و در سایه توجهات مسئولان نظام ، همدلی و اعتماد میتوان کارهای بسیار بزرگی را رقم زد.
رسولی با یادآوری اینکه ارتباط تنگاتنگ با بدنه راهآهن و بخش روابطعمومی در برنامههای وی تعریف شده است، خاطر نشان کرد: روابطعمومی در زمره صاحب نظرترین بخشها برای ارائه پیشنهاد و دریافت نظرات کارشناسان در زمینه ارتقا و ارائه خدمات راهآهن است و تلاش همکاران ریلی در این بخش هدیه بزرگی است که به بدنه راهآهن داده میشود.
وی همچنین بر وجود شفافیت در انجام همه کارها و اقدامات تاکید کرد.
رسولی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلاشهای راهآهن برای جلب حمایت مسئولان هیچگاه به در بسته نخورده است، گفت: در هر حوزه با روی گشاده از راهآهن استقبال میشود و ما باید باخدمترسانی مستمر و مطلوب این اعتمادها را پاسخ و موجبات رضایت و خشنودی مردم را فراهم کنیم.
وی افزود : جهتگیری خدمات ریلی، باید به سمت ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و در شان مردم باشد.
سرپرست راهآهن از ایجاد کارگروههای مشورتی در بدنه راهآهن خبر داد و اظهار داشت: همکاران روابط عمومی، افسران و سربازان ارتباط با بدنه سازمان و بیرون سازمان هستند و به نحوی ویترین آن محسوب میشوند، از اینرو عملکرد آنان بر وجهه این شرکت اثر گذار است.
وی تاکید کرد : همه همکاران راهآهن باید خود را مسئول این شرکت بشناسند و بر اساس این باور، عمل کنند.
رسولی از همه کارکنان روابط عمومیهای راهآهن خواست تا آنچه را که به صلاح راهآهن و جامعه میدانند منتقل کرده و تعامل مثبتی با دیگر همکاران خود داشته باشند.
در این نشست کارگاهی با موضوع فضای مجازی و ظرفیتهای اطلاعرسانی رسانههای اجتماعی، از سوی حمید ضیاییپرور از اساتید رسانه و روابط عمومی برگزار شد و حاضران در این مورد به پرسش و پاسخ پرداختند.