بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

۱۶ قطعه راه آهن بوشهر به شیراز فعال است

استاندار بوشهر گفت: ۱۶ قطعه از ۱۷ قطعه راه آهن بوشهر به شیراز فعال است.

۱۶ قطعه راه آهن بوشهر به شیراز فعال است
تین نیوز

 استاندار بوشهر گفت: ۱۶ قطعه از ۱۷ قطعه راه آهن بوشهر به شیراز فعال است.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر با گرامیداشت یاد و نام شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: حضرت آیت الله شهید رئیسی، همواره برای ایجاد وحدت و همدلی در بین مسئولان اهتمام داشتند و این رویه در استان بوشهر و شهرستان ها نیز تسری پیدا کرد و بحمدالله با اتحاد، شاهد پیشرفت روزافزون در کشور و استان هستیم.

وی افزود: شوراهای اسلامی در استان طی سه سال اخیر عملکرد قابل قبولی داشتند و شاهد توسعه شهری و روستایی در شهرستان های ده گانه استان بوشهر هستیم.

استاندار بوشهر به اجرای طرح های بر زمین مانده توسط دولت سیزدهم اشاره و خاطر نشان کرد: آب سیراف به جم حدود ۱۴ سال روی زمین مانده بود که در دولت سیزدهم با تلاش شبانه روزی به نتیجه رسید.

محمدی زاده تصریح کرد: مسیر سرچشمه به باغان حدود ۱۰ سال روی زمین مانده بود که با پیگیری های مستمر، به ثمر نشست. وی به جاده وفاق در جنوب استان اشاره کرد و گفت: این پروژه ۱۲ سال در انتظار اعتبار بود که با تلاش دولت سیزدهم، بخشی تکمیل شده و بخشی دیگر نیز بزودی راه اندازی می شود.

محمدی زاده: کارگاه مسیر دالکی به کنارتخته فعال است

استاندار بوشهر از فعال شدن کارگاه مسیر دالکی به کنارتخته خبر داد و افزود: اکنون پروژه با شتاب خوبی فعال است و علاوه بر آن، چند قطعه پروژه راه آهن شیراز به بوشهر نیز فعال است.

محمدی زاده تصریح کرد: پروژه راه آهن پیش از دولت سیزدهم، از ۱۷ قطعه، فقط ۴ قطعه پیمانکار داشته که اکنون ۱۶ قطعه از ۱۷ قطعه فعال است و حدود ۱.۲ میلیارد یورو با تلاش آیت الله رئیسی و مساعدت رهبر معظم انقلاب، به این طرح تخصیص یافته است.

وی اضافه کرد: طی چهار ماه اخیر حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن تزریق شده است.

استاندار بوشهر گفت: حدود ۶۰ کیلومتر بزرگراه در سه سال اخیر در استان بوشهر تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است.

وی از بهبود وضعیت تجهیزات تشخیصی و درمانی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بسیاری از تجهیزات فرسوده بیمارستانی در استان بوشهر، نوسازی شدند و علاوه بر آن، دستگاه ها و تجهیزات مدرن جدیدی نیز خریداری و نصب شده است.

وی افزود: سد دالکی در حدود ۷ سال کمتر از ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون در کمتر از سه سال، به ۵۶ درصد رسیده که ۳۳ درصد فقط طی سه سال رشد داشته است.

محمدی زاده همچنین به احرای طرح های شیرین سازی آب دریا در استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: الان ۴ آب شیرین کن جدید غیر از طرح هایی که در دست ساخت داشتیم، شروع کردیم که شامل آب شیرین کن عسلویه، بنک، دیر و ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر است.

وی بیان کرد: در ابتدای دولت سیزدهم، ۳۵ هزار متر مکعب، شیرین سازی آب دریا داشتیم که اکنون به ۱۰۵ هزار متر مکعب رسیده و ۱۰۰ هزار متر مکعب نیز پروژه جدید تعریف کردیم.

محمدی زاده به انتخاب دکتر پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و گفت: همه باید در راستای موفقیت کشور به دکتر پزشکیان کمک کنیم.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بدون تردید موفقیت دولت، موفقیت نظام است و همه برای پیشرفت و توسعه ایران اسلامی باید هم قسم شویم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.