بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی:

آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی در سالجاری

آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی در سالجاری
تین نیوز

سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: شهرستان گرمی از نظر برخورداری از راه روستایی آسفالت پائین تر از میانگین کشوری است.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، سیدحسین میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات راه‌های روستایی شهرستان گرمی که با حضور محسن زاه مدیرکل راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی، میر حمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستان گرمی در محل فرمانداری شهرستان گرمی برگزار شد، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به محدودیت فصل کاری، تخصیص اعتبار راه‌های روستایی هنوز صورت نگرفته و با محدودیت شدید مالی با استفاده از ظرفیت‌های پیمانکاران موجود و امکانات قانونی که در اختیار داریم آسفالت ۳۰ کیلومتر از راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار شهرستان گرمی در سال جاری تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

 

وی گفت: شهرستان گرمی از نظر برخورداری از راه روستایی آسفالت پائین تر از میانگین کشوری است؛ و با توجه به اینکه ۵۵ کیلومتر از روستاهای بالای ۵۰ خانوار این شهرستان فاقد آسفالت راه‌های روستایی هستند تلاش خواهیم کرد بخش مهمی را امسال به نتیجه برسانیم.

 

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: بخش موران محل گردشگری بسیار زیبا در شرق شهرستان گرمی و در مرز کشور آذربایجان با ایران بوده و هم برای اینکه مرزنشینان عزیزمان از راه مناسب برخوردار باشند و هم ظرفیت گردشگری این منطقه پویاتر گردد مقرر گردید با هدف تسهیل ارتباط بخش موران با مرکز شهرستان گرمی، راه ارتباطی بخش موران به بخش مرکزی، راه روستایی داش دیبی – اوماسلان به طول ۵/۸ کیلومتر آسفالت گردد.

 

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های اعتباری استانی و ملی در بحث راه‌ها و شروع عملیات اجرایی شاهد نتیجه خوب و مطلوبی برای توسعه شهرستان گرمی باشیم.

 

تخصیص قیر رایگان از سوی راه و شهرسازی در صورت زیرسازی از طریق بنیاد مسکن

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: قیر رایگان از سوی راه و شهرسازی در صورت زیرسازی از طریق بنیاد مسکن تخصیص خواهد یافت؛ و آسفالت راه روستاهای کلانسرا – زهرا – کردلر و آسفالت به عهده دهیاری‌ها است.

 

 حیدری افزود: مقرر شد از حداکثر ظرفیت پیمانکاران توانمند منطقه در آسفالت مسیرهای گرمی – انگوت و گرمی – موران استفاده گردد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.