بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

اجرای عدالت آموزشی با برگزاری دوره های آموزشی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها

شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان و برنامه های آموزشی مدون، فعالیت های زیادی امسال در برنامه آموزشی خود دارد.

اجرای عدالت آموزشی با برگزاری دوره های آموزشی برای مراکز آموزشی و دانشگاه ها
تین نیوز |

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باتوجه به اینکه یک شرکت دانش بنیان و فناورانه بوده آموزش به مراکز آموزشی، دانشگاه ها، آموزش ضمن خدمت کارشناسان همکار و کارشناسان سازمان ها و دستگاه های دولتی را یکی از اولویت خود در امسال قرار داده و با برگزاری دوره های آموزشی برای اساتید و دانشجویان به استقبال توسعه فنی و مهندسی کشور رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، الهام زمانی فر، مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، اظهار کرد: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف کلان و برنامه های آموزشی مدون و نیز برای ارائه خدمات فناورانه و مردم پایه و ارتقای دانش فنی همکاران و جامعه مهندسین و فعالان عمرانی کشور و نیز دانشجویان، اساتید مراکز آموزشی فعالیت های زیادی امسال در برنامه آموزشی خود دارد.

زمانی فر گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در راستای اهداف آموزشی خود برای جامعه عمرانی و مهندسی کشور اقدام به برگزاری وبینار علمی تخصصی، کارگاه و سمینارهای آموزشی برنامه برگزاری ۱۸۰ هزار نفر-ساعت دوره آموزشی را در دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: باتوجه به تفاهم نامه های منعقده با مراکز دانشگاهی و آموزش وپرورش به زودی دوره آموزشی با عنوان "آزمایش های مصالح ساختمانی" ویژه مدرسان رشته ساختمان هنرستان های فنی و حرفه ای کشور را برگزار خواهد کرد.

زمانی فر افزود: سرفصل های آموزشی این دوره شامل دانه بندی، حدود اتربرگ، خواص خمیری و ارزش ماسه ای و همچنین تعیین پارامترهای مقاومت برشی خاک خواهد بود که به ترتیب خانم ها معصومه فرش باف و شهربانو مقدسی اساتید این دوره و سرفصل ها خواهند بود.

مدیرکل دفتر پژوهش و تحقیقات علمی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اضافه کرد: این دوره آموزشی چهارساعته شنبه ۵ آبان امسال در سالن کنفرانس شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.