بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

ثبت رکورد جدید تخلیه کالا کشتی در بندر چابهار

سید حسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با روابط عمومی گفت : در جریان تخلیه کشتی Aysenaz s حامل کالای اساسی کیسه ای از تایلند، با تخلیه 3 هزار و 480 تن کیسه در روز از ثبت رکورد تخلیه کالا از کشتی در بندر شهید کلانتری خبر داد.

ثبت رکورد جدید تخلیه کالا کشتی در بندر چابهار
تین نیوز

سید حسن ابراهیمی معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت : در جریان تخلیه کشتی Aysenaz s حامل کالای اساسی کیسه ای از تایلند، با تخلیه 3 هزار و 480 تن کیسه در روز از ثبت رکورد تخلیه کالا از کشتی در بندر شهید کلانتری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، ابراهیمی افزود، با برنامه ریزی صورت گرفته و بهره گیری از توان و تجربه در تخلیه و بارگیری این کالاها امروز ضمن رکورد حاصل شده در بندر چابهار این قابلیت در رقابت با بنادر خارجی هم بعنوان یک رکورد ثبت گردید.

معاون دریایی و بندری تخلیه 3 هزار و 480 تن برنج کیسه ای در روز را ضمن یک رکورد عملیاتی از کشتی به اسکله؛ خروج این میزان کالا بصورت یکسره به منطقه آزاد را یک عملیات انتقال و خروج مطلوب کالا از بندر توصیف کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت : با تمهیدات اندیشیده شده در این بندر برای خدمات دهی در سریعترین زمان ممکن و با کمترین زمان انتظار به اسکله پهلودهی انجام می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.