بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران:تجربه و تخصص مهمترین شاخصه دریانوردان است

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم گرامیداشت «روز جهانی دریانورد»، تجربه و تخصص را مهمترین ویژگی دریانوردان عنوان کرد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران:تجربه و تخصص مهمترین شاخصه دریانوردان است
تین نیوز

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم گرامیداشت «روز جهانی دریانورد»، تجربه و تخصص را مهمترین ویژگی دریانوردان عنوان کرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران ، مهندس سیاوش رضوانی روز یکشنبه 18 تیر ماه در مراسم روز جهانی دریانورد که با حضور مسئولان ارگان های دریایی و مقامات محلی در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد با اعلام این مطلب افزود : روز دریانورد فرصت مناسبی برای تجلیل و پاسداشت زحمات و خدمات ارزشمند دریانوردان است .

وی با بیان اینکه شعار امسال روز جهانی دریانورد «دریانوردان مهم و ارزشمند هستند » می باشد گفت : اکنون حدود ده هزار دریانورد در کشور داریم که نقش مهمی در توسعه اقتصاد ملی ایفاء می نمایند .

در ادامه دریادار حکیمی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر طی سخنانی ، دریا را مهمترین شاخصه تأمین امنیت کشورهای برخوردار از این موهبت بزرگ الهی برشمرد.

وی افزود : کشورهای دارای قدرت دریایی از چهار مؤلفه ناوگان نظامی ، ناوگان تجاری ، صنایع کشتی سازی و مراکز آموزش دریانوردی برخوردارند .

همچنین در این مراسم،دکتر علی شادمان فرماندار شهرستان نوشهر به تشریح نقش دریا در امر تجارت و تأمین امنیت کشور پرداخت و بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های بالقوه بندر نوشهر برای مبادله کالا با کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد.

در مراسم روز جهانی دریانورد،از خانواده زنده یاد کاپیتان کیومرث اکبری جلالوند با اهداء لوح سپاس قدردانی به عمل آمد؛ این همکار فقید که افتخار جانبازی دوران دفاع مقدس را بر سینه داشته است حدود دو هفته پیش به همرزمان شهیدش پیوست. وی بیش از چهار دهه در بنادر مختلف کشور بویژه در مناطق عملیاتی به عنوان کاپیتان، مسئولیت فرماندهی یدک کش ها را عهده دار بوده است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از 7 نفر از دریانوردان شاغل در بنادر تابعه اداره کل و سایر ارگان های دریایی استان مازندران تجلیل شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.