بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیر کل سواحل سازمان بنادر :

حفظ حقوق دولت در سواحل در گرو تعامل سازمان بنادر و سازمان جنگلهاست

مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت : حفظ حقوق دولت در سواحل در گرو تعامل هر چه بیشتر میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور است .

تین نیوز

مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی گفت : حفظ حقوق دولت در سواحل در گرو تعامل هر چه بیشتر میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگلها ، مراتع و آبخیزداری کشور است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمدرضا الهیار در اولین نشست کمیته راهبردی تفاهم نامه همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری در بندر نوشهر با اعلام این مطلب افزود : اراضی مستحدث و حریم ساحلی از موضوعاتی است که باید در این نشست از بعد فنی و حقوقی مورد بحث تبادل نظر قرار گیرد .

وی تشکیل دبیرخانه استانی برای پیگیری مفاد تفاهم همکاری میان سازمان بنادر و دریانوردی و سازمان جنگلها را از دیگر اهداف این نشست برشمرد.

براساس این گزارش سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران نیز با بیان اینکه استان مازندران با دارا بودن 478 کیلومتر خط ساحلی از چالش های زیادی در محدوده حریم ساحلی برخوردار بوده است .

وی افزود : خوشبختانه با همکاری خوب مدیران و کارشناسان اداره کل منابع طبیعی طی سال های اخیر بخش زیادی از سواحل استان آزادسازی شده و با تعامل خوبی که بین سازمان بنادر و سازمان جنگل ها از طریق امضای تفاهم نامه بوجود آمده تا سال 98 بخش عظیمی از سواحل استان آزادسازی خواهد شد .

در ادامه مدیران ارشد سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست بر ضرورت همکاری و تعامل فی ما بین جهت اتخاذ راهکار مناسب برای تعیین حریم ساحلی و اراضی مستحدث تأکید کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.