بازدید سایت : ۳۴۳۶۵

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری دریایی بندرلنگه

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری دریایی بندرلنگه
تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، کاپیتان قاسم عسکری نسب  در  بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندرلنگه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء خدمات مسافری توسط کشتیرانی والفجر نسبت به سالهای قبل، افزود: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا در سایه همدلی و تسریح خدمات‌رسانی ارگانهای دخیل در امر خدمات‌رسانی مسافری  روز به روز، کیفیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران افزایش یابد.

  وی در این بازدید که در جهت  توسعه گردشگری و  بهره‌مندی مهمانان نوروزی از امکانات و ظرفیت‌های موجود در بندرلنگه انجام شد تصریح کرد: با توجه به این‌که پایانه مذکور اولین مکان استانداردی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد می‌کنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد و در شأن هم‌وطنان و گردشگران، خدمات‌دهی شایسته‌ای به مردم صورت گیرد.

 

عسکری نسب ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی‌منت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندرلنگه را برمی‌گزینند، اولویت‌های مورد انتظار خود را برشمرد.

وی در همین رابطه افزود: به‌طور یقین، تسریع و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی و امنیت یک پایانه مسافری، اولویت‌هایی است که باید به‌طور مستمر در دستور کار دست‌اندرکاران قرار گیرد و تمام تلاش‌ها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود.

 

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه بیان کرد: در برنامه‌ریزی انجام‌شده با شرکت کشتیرانی والفجر برای سفرهای نوروزی ۹۷، خدمات‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان و افزایش فعالیت‌های شناور مسافری در دستور کار قرار دارد.

 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به سیاست‌های سازمان بنادر و دریانوردی و تمایل استفاده از توانمندی‌های داخلی، شرکت کشتیرانی والفجر به‌عنوان یک شرکت باتجربه و سابقه طولانی در امر خدمات‌رسانی مسافری و گردشگری ، می‌تواند با بروز رسانی امکانات و تجهیزات دریایی نقش پررنگ‌تری را در حوزه مسافری ایفاء نماید.

 

 

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.