ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری دریایی بندرلنگه
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه خواستار ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، کاپیتان قاسم عسکری نسب در بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندرلنگه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته برای ارتقاء خدمات مسافری توسط کشتیرانی والفجر نسبت به سالهای قبل، افزود: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا در سایه همدلی و تسریح خدماترسانی ارگانهای دخیل در امر خدماترسانی مسافری روز به روز، کیفیت خدماترسانی به مسافران و گردشگران افزایش یابد.
وی در این بازدید که در جهت توسعه گردشگری و بهرهمندی مهمانان نوروزی از امکانات و ظرفیتهای موجود در بندرلنگه انجام شد تصریح کرد: با توجه به اینکه پایانه مذکور اولین مکان استانداردی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد میکنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد و در شأن هموطنان و گردشگران، خدماتدهی شایستهای به مردم صورت گیرد.
عسکری نسب ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بیمنت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندرلنگه را برمیگزینند، اولویتهای مورد انتظار خود را برشمرد.
وی در همین رابطه افزود: بهطور یقین، تسریع و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی و امنیت یک پایانه مسافری، اولویتهایی است که باید بهطور مستمر در دستور کار دستاندرکاران قرار گیرد و تمام تلاشها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه بیان کرد: در برنامهریزی انجامشده با شرکت کشتیرانی والفجر برای سفرهای نوروزی ۹۷، خدماترسانی مطلوب به هموطنان و افزایش فعالیتهای شناور مسافری در دستور کار قرار دارد.
این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد : با توجه به سیاستهای سازمان بنادر و دریانوردی و تمایل استفاده از توانمندیهای داخلی، شرکت کشتیرانی والفجر بهعنوان یک شرکت باتجربه و سابقه طولانی در امر خدماترسانی مسافری و گردشگری ، میتواند با بروز رسانی امکانات و تجهیزات دریایی نقش پررنگتری را در حوزه مسافری ایفاء نماید.