بازدید سایت : ۴۷۹۰۱

راه‌اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان

سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی ( PIMACS) همزمان با ایام دهه فجر راه اندازی شد.

راه‌اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان
تین نیوز |

سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان سازمان بنادر و دریانوردی ( PIMACS) همزمان با ایام دهه فجر راه اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم با برشمردن ویژگی های سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان و تاکید بر اهمیت شفافیت عملیات مالی ، گفت:  سیستم پیمکس این امکان را فراهم می کند تا فرآیندهای مالی و گزارش گیری سازمان بنادر دقیق تر و سریع تر انجام شود .

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان و تامین کنندگان خدمات بندری ، است افزود: در صدد هستیم تا  فرآیند هوشمند سازی بنادر کشور را پیاده سازی کنیم ، از اینرو  راه اندازی سامانه یاد شده یک حلقه بسیار مهم از این امر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد:استفاده از فناوری های جدید و امکاناتی که به بهبود امور در سازمان بنادر کمک می کند، در دستور کار قرار گرفته است.

سامانه "پیمکس" با هدف شفافیت و انضباط مالی ، سرعت دهی به عملیات بانکی و برخط بودن واریزی ها ، ابتدا به صورت آزمایشی در بندر امیرآباد نصب و راه اندازی شد و بنا بر اعلام مدیرکل امور مالی سازمان بنادر ، این سیستم به مناسبت دهه فجر در همه بنادر شمالی و جنوبی کشور نصب و راه اندازی می شود.

پرداخت فقط با یک کارت

حمیدرضا آبایی مدیرکل دفترفناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر هم در این مراسم گفت: با نصب  سامانه پیمکس ، منشاء هرگونه واریزی در سازمان  بنادر مشخص خواهد بود .لذا هرکسی ، در هر مقطعی ، بخواهد واریزی در سازمان بنادر داشته باشد باید از این سامانه انجام  دهد.

به گفته وی ، راه اندازی سامانه مدیریت شناسه واریز و خدمات مشتریان گام بزرگی در عینیت بخشی به به کارهای سازمان بنادر است.

آبایی اظهار داشت: «پرداخت تک کارتی» یکی دیگر از مزیت های راه انداری سامانه مدیریت واریز به حساب است  و دیگر نیاز نیست مشتریان برای انجام واریزی ها به بندر مراجعه کنند و حساب های مختلف داشته باشند؛ چراکه سامانه پیمکس از طریق اینترنت تا ۷ عملیات صورت حساب را می تواند پشتیبانی کند و البته قابلیت افزایش به تعداد عملیات بیشتر را دارد.

واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود

همچنین لقمان پارسی نیا مدیرکل امور مالی  گفت:سیستم پیمکس به استناد ماده ۱۷ قانون برنامه ششم توسعه و در راستای شفافیت و برخط نمودن عملیات بانکی در سازمان بنادر راه اندازی شده است .این موضوع انقلابی در سیستم درآمدی سازمان بنادر است.با اجرای این سامانه ، واسطه بین مشتری و سازمان بنادر به طور کامل حذف می شود.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.