بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ تخریب یک سازه غیرمجاز دریایی در مازندران

تخریب نخستین سازه غیرمجاز دریایی در سواحل استان مازندران طی سال جاری انجام شد.

تخریب یک سازه غیرمجاز دریایی در مازندران
تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران از تخریب و جمع‌آوری نخستین سازه غیرمجاز دریایی در سال جاری در سواحل استان خبر داد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران ،محسن مصطفایی با اعلام این مطلب افزود: این اداره کل در راستای انجام وظایف حاکمیتی خود در دریا و صیانت از نوار ساحلی استان مازندران، با همکاری مراجع قضایی و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، نسبت به تخریب یک سازه غیرمجاز متعلق به اشخاص حقیقی در مناطق ساحلی روستای ونوش از توابع شهرستان نوشهر اقدام کرد.

وی افزود:براساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین‌نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و ماده واحده مصوب ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، ساخت‌وساز بدون مجوز یا خارج از مجوز سازمان بنادر و دریانوردی در دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی ممنوع است.

مصطفایی با اشاره به وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی در بخش سواحل خاطرنشان کرد : به منظور حفاظت از خط ساحلی کشور از آسیب‌های ناشی از ساخت‌وسازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری ، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می‌بایست از طریق مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره‌برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.